ICT Business Analytik

Praha
120.000 – 140.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)

O nás

ICT Business Analytik

Do týmu zabývajícího se digitalizací a modernizací procesů v oblasti veřejné správy hledám zkušeného ICT Business Analytika, který se zaměří na návrh a optimalizaci informačních systémů v oblasti vodního a lesního hospodářství.

     

       

        Co vás čeká

        • Analýza a modelování procesů v BPMN a UML
        • Návrh datových a procesních modelů, případně UC diagramů
        • Spolupráce na definici architektury a integraci informačních systémů
        • Modelování v nástroji Sparx Enterprise Architect
        • Tvorba dokumentace a podpora při návrhu ICT řešení
        • Úzká spolupráce s týmem architektů, analytiků a zadavatelů projektu

        Co potřebujete mít

        • Minimálně 5 let zkušeností s business analýzou v oblasti ICT
        • Praxi alespoň na dvou projektech v telco, bankovnictví, energetice nebo veřejné správě(každý projekt min. 12 měsíců a 50 MDs)
        • Minimálně 2 roky zkušeností s modelováním v ArchiMate
        • Znalost analýzy IT prostředí, integrací a technologických návazností
        • Schopnost modelovat datové a procesní struktury ve Sparx EA
        • Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
        • Výbornou znalost češtiny nebo slovenštiny (včetně odborné terminologie)

        Nabízíme

        • Spolupráci na dlouhodobém projektu v oblasti veřejné správy (3 roky, až 540 MDs)
        • Možnost podílet se na klíčových systémech v rámci modernizace státní správy
        • Stabilní prostředí, profesionální tým a podporu při rozvoji vašich dovedností

        Sídlo firmy

        JOBSTART s.r.o.
        Vodičkova 736/17
        110 00 Praha

        IČO: 28494482
        Datová schránka: 44cd8i5
        Další informace:
        GPS: 50.0800878,14.4236323,
        S-JTSK: -742762.62 -1043826.89, RUIAN: 21705321

        Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

        Přečtěte si aktuální články z naší poradny

        Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

        Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

        Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

        Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

        Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

        Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

        Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

        Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

        Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

        Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

        Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

        První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.