- 47 000 – 69 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme česká agentura s 13letou tradicí v pořádání zájmových kroužků, workshopů a příměstských táborů pro děti. Každý týden se našich aktivit účastní přes 2 500 dětí, a nyní rošiřujeme naše aktivity také do Polska.
Do našeho týmu proto hledáme člověka, který s námi pomůže rozjet kroužky na polských školách a bude koordinovat naši činnost směrem k polskému trhu.
Navazování spolupráce se školami a partnery v Polsku
Komunikace s rodiči, školami a lektory – především v polštině
Příprava programů, podkladů a pomůcek pro kroužky
Samostatné vedení projektů a řešení operativy
Administrativa, práce s interním systémem a reporting
Spolupráce s českým týmem a kolegy v kanceláři
Nezbytné:
Výbornou znalost polštiny (C1+) – budete denně komunikovat s partnery a lektory v Polsku
Dobrou znalost češtiny nebo slovenštiny (ideálně na úrovni C1/C2)
Samostatnost, spolehlivost a dobré organizační schopnosti
Kladný vztah k dětem a chuť podílet se na smysluplné práci
SŠ vzdělání s maturitou
Dobrou znalost práce na PC (e-mail, Word, Excel, Google Drive)
Práce, která má smysl – pomáháte tvořit zážitky pro děti
Možnost růstu – osobního i profesního
Kombinace práce z Pražské kanceláře (Libuš) a home office, případně i plně remote
Úvazek dle vašich možností (preferujeme plný úvazek, ale po dohodě možný i zkrácený úvazek nebo brigádní spolupráce)
Tým, který táhne za jeden provaz, ale nechává prostor pro vlastní nápady
Pravidelné teambuildingy, občerstvení, dog-friendly prostředí
Služební telefon s neomezeným tarifem
Mzda 30–40 000 Kč podle zkušeností a výsledků
Nástup možný ihned, nebo dle domluvy
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?