- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost Minimax GmbH, která již více než 110 let patří celosvětově mezi přední firmy v oblasti protipožární ochrany, hledá vhodné kandidáty na pozici Projektový manažer pro oblast Severní Moravy
· Vedení zakázek v oblasti instalace stabilních hasicích zařízení, organizace provádění revizních čiností na stávajících zařízeních
· Řízení montážních skupin, komunikace se zákazníkem, jednání s dodavateli vč. zahraničních
· Vedení zakázky od fáze nabídky až po předání zakázky zákazníkovi. Příprava nabídky, kontrola a příprava projektové dokumentace, příprava zakázky vč. dojednání podmínek realizace se zákazníkem a dodavateli, vedení stálých montážních skupin, odzkoušení zařízení, účast při předávání zakázek, příprava předávací dokumentace
· Odpovědnost za finanční i technickou stránku zakázky
· Kontrola a plnění finančního plánu zakázky
Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání v technickém oboru
· Praxe v technickém oboru je výhodou, nicméně pozice je vhodná i pro absolventy, zájemce rádi zaučíme
· ŘP skupiny B, aktivní řidič
· Znalost AutoCAD výhodou
· Odpovědnost, flexibilitu, analytické uvažování, komunikační dovednosti
· Znalost Aj nebo Nj na komunikativní úrovni
atraktivní různorodou práci u nových i stálých zákazníků naší společnosti po celé ČR
· práci na hlavní pracovní poměr – po zapracování na dobu neurčitou
· Odpovídající platové ohodnocení
· Notebook , mobilní telefon a služební vozidlo
· Flexibilní pracovní dobu
· Stravenkový paušál
· 13. plat
· Odměny za plnění finančních plánů
· Sick days
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?