- Plný úvazek

Děláte rád/a podporu druhým lidem? / Výkonná asistent/ka
Jsme firma SOTAX Pharmaceutical Testing s.r.o. a specializujeme se na vývoj, výrobu, instalaci a servis přístrojů zaměřených na pevné lékové formy pro Českou a Slovenskou republiku. Centrální výrobní závod SOTAX AG je umístěn ve Švýcarsku v Basileji. Jsme technicky orientovaná firma a hledáme k sobě podobně naladěného člověka na pozici:
Výkonný/á asistent/ka
Baví Vás papírování, komunikace a umíte dotahovat věci do konce?
Troufnete si zastřešit administrativní zázemí naší společnosti?
Dobře odvedená práce je pro Vás důležitá?
Máte za sebou výsledky, které si můžeme ověřit?
Hledáme přátelského člověka s ochotou pomáhat a podporovat druhé. Naše místní zastoupení tvoří menší kolektiv. Často se stane, že budete v kanceláři sám/sama, jelikož technici jsou v terénu. Přesto je potřeba, abyste s nimi byl/a v kontaktu, protože Vás budou každodenně potřebovat pro dokončení svojí práce.
Jsme malý kolektiv a potřebujeme někoho, kdo nám vytvoří administrativní zázemí. Pokud si Vás vybereme, dostanete svůj prostor, který budete moci spravovat. Budete důležitým člověkem, a podporou pro obchod, servis a managera firmy. Vaše výsledky přímo ovlivní výsledky nás všech. Budete také v kontaktu s našimi zákazníky, kteří jsou příjemní a vstřícní.
Všechno se postupně naučíte a zasvětíme Vás do našeho know-how. Nemusíte se bát, určitě Vás nehodíme do vody, dostanete dobré zaškolení. Samozřejmostí je, že za skvěle odvedenou práci Vás čeká náležité ocenění.
Jestliže splňujete výše uvedené požadavky a troufáte si posílit naše řady, klikněte na tlačítko „Odpovědět“.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?