- 48 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hledám zkušeného kandidáta na pozici Vedoucího nákupního oddělení pro prosperující německou firmu, která se zabývá zakázkovou výrobou různých zařízení pro farmaceutický průmysl.
Čeká Vás práce v přátelském prostředí, v menším kolektivu. Povedete malý tým lidí v oddělení nákupu a skladu, budete určovat strategii - vlastní iniciativa a inovátorské myšlenky jsou vítány! Také chceme, aby Vám záleželo na lidech a dokázal/a jste je nadchnout pro dosažení společných firemních cílů! Těšit se můžete na zajímavé finanční ohodnocení i celou řadu benefitů!
Náplň práce:
- zodpovědnost za správnost nákupních a skladových procesů
- zodpovědnost za nákup materiálu, hotových komponent, jejich příjem na sklad a výdej do výroby v požadovaném termínu, množství a kvalitě
- samostatné vedení jednání s dodavateli
- zodpovědnost za chod skladu a činnost pracovníků ve skladě
- spolupráce napříč společností (TPV, Konstrukce, Výroba, Kontrola)
- vedení a motivace týmu
- SŠ/VŠ strojní
- AJ nebo NJ na komunikativní úrovni
- řp. B
- orientace v technické dokumentaci a nákupních procesech
- praxe ve vedení samostatných jednání s dodavateli
- silné řídící a organizační schopnosti
- individuální ohodnocení dle Vašich zkušeností vč. dalších bonusů
- 5 týdnů dovolené
- dotované stravování
- příspěvek na penzijko a lékařskou péči
- vánoční odměny, mikulášské balíčky pro děti a další benefity...
Zaujala Vás tato nabídka? Pak neváhejte a zašlete mi Váš životopis!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?