Specialista komunikace (m/ž)

Dolní Chabry, Praha
Plný úvazek
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou od 1. 9. 2025

O nás

GLOBAL ASSISTANCE a.s.

Poskytujeme asistenční služby nejen pro motoristy v rámci celé Evropy a zdravotní asistenci v rámci celého světa. Poskytujeme také asistenční služby pro domácnosti, právní asistenci a další asistenční služby pro fleety a obchodní partnery. Pro motoristy zpracováváme komplexní dopravní zpravodajství v ČR s vlastním leteckým monitoringem.

O nás

Jsme GLOBAL ASSISTANCE a.s. a více než 20 let se staráme o to, aby každá rodina cítila klid a bezpečí v náročných situacích. Snímáme tíhu nečekaných událostí. Jsme parťákem, který kryje záda, odborně i lidsky. Poskytujeme celou paletu asistenčních služeb v rámci celé Evropy.
Naše poslání „Postaráme se o Vás“ je osobním závazkem každého z nás. Záleží nám na každém klientovi i zaměstnanci. Baví nás to, co děláme a díky našim zkušenostem víme jak. Žijeme našimi společnými hodnotami, kterými jsou lidství, spolehlivost, odpovědnost, otevřenost a jednoduchost. Podle nich se k sobě, k našim klientům a k partnerům chováme.
Pokud máte chuť s námi tuto vizi naplňovat, rádi Vás uvítáme na osobním setkání. Těšíme se na Vás.

Do našeho týmu nyní hledáme posilu na pozici Specialista komunikace (m/ž).

Náplň práce:

  • Náslechy a analýza hovorů našich koordinátorů.
  • Poskytovat pravidelnou zpětnou vazbu.
  • Vést školení zaměřená na komunikační dovednosti, asertivitu a zvládání náročných situací.
  • Spolupracovat s vedoucími týmů na rozvoji talentu a zvyšování kvality zákaznického servisu.

Co od Vás očekáváme:

  • Zkušenosti z prostředí call centra (ideálně na pozici trenéra či supervizora).
  • Empatický a proklientský přístup.
  • Skvělé komunikační a prezentační dovednosti.
  • Schopnost poskytovat konstruktivní a motivující zpětnou vazbu.
  • Samostatnost, pečlivost a schopnost organizovat si práci.
  • Znalost anglického jazyka.
  • Znalost českého jazyka na výborné úrovni (slovem i písmem).

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Plně hrazené individuální jazykové kurzy s rodilým mluvčím.
  • Podpora v dalším vzdělávání - Seduo.
  • Kvartální a roční bonusy.
  • Stravenky formou paušálu do mzdy.
  • Multisport kartu pouze za 150,-/měsíc.
  • Příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění až ve výši Kč 2 000,- měsíčně.
  • Cestovní pojištění, lékař Global Assistance na telefonu, domácí a technická asistence.
  • Slevy na velké množství firemních produktů.
  • Volné vstupenky do ZOO a Aquaparku Čestlice.
  • Občasná práce z domova.
  • Pět týdnů dovolené.
  • Pestrou práci a skvělý kolektiv.
  • Pracovní smlouva a jistý finanční růst. 

Přidejte se k nám a staňte se součástí našeho týmu! Těšíme se na Vás.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

GLOBAL ASSISTANCE a.s.
Dopraváků 749/3
184 00 Praha

IČO: 27181898
Datová schránka: 5uwd96q
Další informace:
GPS: 50.137811,14.450593,
S-JTSK: -739973.70 -1037763.82, RUIAN: 22716971

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

NETFLIX ZDARMA

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

ZJISTIT VÍC