- 35 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
CO BUDETE DĚLAT
Jako Prodejní poradce/poradkyně v H&M budete klíčovou součástí týmu a pomůžete zákazníkům najít to, co hledají. Přivítáte je v prodejně, poradíte jim s výběrem a zajistíte, aby měli skvělý zákaznický zážitek. Svou energií a přístupem přispějete nejen k vlastnímu úspěchu, ale i k úspěchu celého týmu.
S KÝM BUDETE PRACOVAT
Naše prodejny jsou srdcem společnosti – místem, kde zákazníci zažívají naši značku na vlastní kůži. Jako součást dynamického týmu, který tvoří Prodejní poradci, Store Manageři, Visual Merchandiseři a další kolegové, budete přispívat k příjemné atmosféře a skvělému zákaznickému servisu. Spolupracovat budete nejen se svým týmem, a společně se budete podílet na úspěchu. Pomůžete zákazníkům cítit se sebevědomě a vyjádřit svůj styl – a tím přispějete k tomu, aby byla móda dostupná a udržitelná pro všechny.
KOHO HLEDÁME
Hledáme nadšené lidi, kteří:
PROČ SE K NÁM PŘIDAT
V H&M Group jsme hrdí na to, že jsme živou a přátelskou společností. Našim zaměstnancům nabízíme benefity a rozsáhlé rozvojové příležitosti po celém světě.
PŘIDEJTE SE K NÁM
Naše jedinečnost vychází z mnoha faktorů – inkluzivní a spolupracující kultury, silných hodnot i možností růstu. Především jsou to, ale naši zaměstnanci, kteří dělají H&M tím, čím je.
Jedná se o pozici na zkrácený úvazek (20 nebo 30 hodin týdně), se sídlem v Brně. Přihlaste se zasláním životopisu co nejdříve, nejpozději však do 15.10.2025.
Vzhledem k zásadám ochrany osobních údajů přijímáme žádosti pouze prostřednictvím kariérní stránky.
Udělejte další krok ve své kariéře společně s námi. Vaše cesta začíná právě tady.
*Hodnocení rolí v obchodě:
Abysme, zvládli vysoký objem žádostí na pozici Prodejního poradce, používáme v našich obchodech online hodnotící metodu pro nábor založený na dovednostech. Hodnocení je součást procesu žádosti a výběru. Vaše odpovědi budou hodnoceny nástrojem, který používá předem stanovená kritéria stanovená skupinou H&M.
Po dokončení hodnocení budete mít možnost sdílet zpětnou vazbu a klást otázky. Pokud narazíte na nějaké potíže nebo preferujete alternativní metodu hodnocení, kontaktujte prosím Odpovědět na inzerát. Výběr alternativy nebude mít vliv na vaši žádost.
Pro více informací o tom, jak zpracováváme vaše osobní údaje, prosím, podívejte se na naše Oznámení o ochraně soukromí.
** Zavazujeme se k náborovému procesu, který je spravedlivý, rovný a založený na kompetencích. Proto vás laskavě žádáme, abyste k vaší žádosti nepřikládali motivační dopis.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.