- 71 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
ste zkušený odborník v oblasti účetnictví a hledáte prostředí, kde se rozhodně nebudete nudit?
Chcete využít své znalosti v menší, ale velmi prestižní a dynamické společnosti, kde je tempo svižné a práce má opravdový dopad?
Připojte se k týmu, který si zakládá na profesionalitě, vysokých standardech a rychlém pracovním nasazení – a staňte se klíčovou součástí našeho úspěchu!
Pošlete nám životopis!
Pro významného klienta v Praze hledáme vhodnou posilu na pozici:
SENIOR ÚČETNÍ - PRESTIŽNÍ SPOLEČNOST (65-70.000 Kč)
* Kompletní zpracování účetnictví – faktury, bankovní operace, pokladna, interní doklady
* Evidence majetku, zásob a cenin, pravidelné inventury
* Příprava měsíčních a ročních závěrek, zpracování daňových přiznání (DPH, KH, SH, Intrastat)
* Podklady pro audit, spolupráce na controllingu a tvorbě interních směrnic
* Průběžné sledování legislativy a vlastní profesní rozvoj
* Vzdělání ekonomického zaměření
* Minimální praxi 3 roky na pozici účetní či obdobné pozici
* Znalost účetních a daňových předpisů
* Zkušenosti s účtováním zahraničních faktur PODMÍNKOU
* Velmi dobrá znalost MS OFFICE, s důrazem na EXCEL
* Angličtinu na mírně pokročilé úrovni (převážně pro orientaci v zahraničních fakturách)
* Příležitost pracovat pro velmi prestižní renomovanou společnost
* Finanční bonusy/prémie
* Příležitost se kariérně posunout
* Možnosti osobního vzdělávání a školení v oboru
* Příspěvek na stravování
* Firemní akce
* Sickdays
* Místo výkonu práce: Praha

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.