
Grafton Recruitment s.r.o.
🔎Obchodní referent/ka s AJ | částečně FJ| nedaleko Plzně🌟
O nás
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Co bude hlavní náplní práce?
- Péče o svěřené zákazníky a budování dlouhodobých vztahů
- Každodenní komunikace v ve francouzštině
- Koordinace zakázek napříč odděleními (výroba, plánování, nákup atd.)
- Zajištění bezproblémového průběhu celého procesu – od objednávky až po fakturaci
- Kontrola správnosti a úplnosti podkladů
- Řešení operativních úkolů souvisejících s realizací zakázek
- Spolupráce na zajištění kvality a dodržování interních procesů
POŽADAVKY:
- min. SŠ vzdělání
- základní úroveň francouzštiny – písemná komunikace
- pokročilá angličtina
- MS Office na pokročilé úrovni – budeš dělat reporty, pracovat s daty
- organizační dovednosti, samostatnost
BENEFITY:
- 25 dní dovolené
- flexibilní pracovní doba (core 9–14)
- občasný homeoffice
- služební telefon a notebook
- příspěvek na penzijní pojištění
- příspěvek na stravování



