- 50 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Bühler je Švýcarská firma, která vyrábí stroje na zpracování mouky a krmiva, na výrobu těstovin a čokolády, ale také stroje a zařízení pro tlakové lití, mokré broušení a povrchové úpravy.
V Žamberku se už více než 10 let podílíme na výrobě strojů, které zpracovávají čokoládu Milku, Předměřickou mouky nebo Svijanské pivo.
V současné době hledáme člověka, který posílí tým personálního oddělení a bude koordinovat aktivity a projekty v oblasti bezpečnosti a ekologie.
Jste komunikativní, zodpovědný a samostatný?
Přidejte se k nám! 👨💼👩💼
Co Vás u nás čeká ❓
📌 Budete zajišťovat činnosti v oblasti BOZP, ŽP a kontrolovat dodržování legislativních požadavků na pracovním prostředí
📌 Školit vstupní a opakovaná školení BOZP, PO ve spolupráci s HR oddělením
📌 Vedení preventivních kontrol, auditů a šetření pracovních úrazů
📌 Jednání s kontrolními a dozorovými orgány na úseku BOZP
📌 Vyhledávání a hodnocení rizik a podílení se na zpracování příslušných interních standardů v oblasti BOZP
📌 Navrhování a kontrola opatření vedoucích ke zvýšení bezpečnosti práce a ochrany zdraví zaměstnanců
📌 Jednání a spolupráce s orgány státní správy, auditory, externím specialistou BOZP a vedením oblasti bezpečnosti v centrálním týmu skupiny
📌 Udržování aktuálních dat v systémech
📌 Minimálně středoškolské vzdělání
📌 Znalost práce na PC – MS Office 365
📌 Odpovědnost, spolehlivost, samostatnost, flexibilita, aktivní přístup k řešení problémů, psychická odolnost, organizační schopnosti
📌 Schopnost práce v týmu
📌 Znalost AJ komunikativně
📌 Praxe v oboru vítána
📌 U nás nebudete pouze „číslo“, ale budete součástí firmy, která se zajímá o svoje zaměstnance
📌 Stanete se součástí zkušeného týmu, který je zvyklý spolupracovat a zastupovat se
📌 Nabízíme dobré finanční ohodnocení, které můžete díky svým výsledkům průběžně navyšovat
📌 Budete mít možnst se zúčastnit firemních akcí jako je sportovní odpoledne nebo vánoční ples, kde můžete své kolegy poznat i v jiném než pracovní prostředí
📌 Zajímáme se o zdraví a volný čas našich lidí, a proto Vám přispějeme na program Benefit Plus, který můžete využít k zábavě i odpočinku
📌 Myslíme i na zajištění svých zaměstnanců na stáří, budeme Vám po 1. roce přispívat na penzijní připojištění
📌 Za symbolické ceny se můžete stravovat v kantýně, kde si pochutnáte i na jídlech srí lanského kuchaře

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.