- 35 000 – 36 998 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Pomáháme firmám růst a zaměstnancům najít skvělou práci. Působíme již přes 10 let na českém a německém trhu a díky mezinárodním zkušenostem, finanční síle a stabilní pozici jsme ideálním partnerem i pro váš růst a rozvoj.
Zvládneš koordinovat tým servisních techniků v prémiovém autorizovaném servise prestižní německé značky? Administrativa není tvou noční můrou? Komunikace se zákazníky, kolegy a dodavateli je tvým denním chlebem? Pak u nás zazáříš a vyděláš si nadstandartní peníze, získáš dlouhodobou práci v příjemném a čistém prostředí a získáš skvělou partu kolegů. A kdy můžeš nastoupit? No přeci IHNED.
Co ti nabízíme:
Nástupní plat až 35 000 Kč.
Nástupní bonus 28 000 Kč
Navíc bonus 126 000 Kč /rok – vypláceno až 31 500 Kč kvartálně
Dlouhodobá spolupráce na HPP
Možnost prohlubování profesních znalostí skrze školení
Možnost karierního růstu napříč společností
Zisk praxe v technologicky moderním servise
Příjemné a čisté pracovní prostředí
Užší kolektiv rodinného typu
Požadavky:
Dlouhodobá zkušenost na obdobné praxi výhodou
Znalost oboru nákladních vozidel, návěsové techniky a autobusů
Dobré komunikační schopnosti (komunikace s klienty, týmem a dodavateli na denní bázi)
Časová flexibilita, zodpovědnost, administrativní zdatnost
Náplň práce:
Příjem vozidel do servisu a vyhotovení potřebné dokumentace
Průběžná komunikace během oprav s klienty a mechaniky
Organizace práce mechaniků, sledování plnění termínů
Výdej vozidel ze servisu a vyhotovení potřebné dokumentace
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?