
Grafton Recruitment s.r.o.
Regionální Obchodní Manažer/Ka | Stavebnictví | Vysočina/Morava
O nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Staňte se důležitou součástí našeho obchodního týmu.
Do našeho týmu hledáme zkušeného a motivovaného kolegu nebo kolegyni na pozici Manažer/ka obchodního týmu. Hledáme osobu, která převezme vedení obchodního týmu v regionech Vysočina, Jihomoravský a Olomoucký kraj, bude zodpovědná za plnění obchodních cílů a zároveň spolehlivým partnerem pro tým i vedení společnosti. Pokud máte zkušenosti ze stavebnictví, praxi s vedením lidí a energii posouvat obchodní výsledky, pak by tato pozice mohla být právě pro vás.
Co bude náplní vaší práce?
- Řízení a rozvoj obchodního týmu na pěti pobočkách (Brno, Třebíč, Jihlava, Polná, Olomouc)
- Rozvíjení a udržování vztahů se strategickými zákazníky a partnery
- Zodpovědnost za prodejní výsledky a pravidelné vyhodnocování obratových cílů
- Podpora, motivace a vedení týmu cca 15 lidí
- Spolupráce s vedením na tvorbě a implementaci obchodní strategie
- Cestování mezi pobočkami a účast na pravidelných poradách
- Oslovování nových zákazníků a rozšiřování obchodních příležitostí v regionu
- Implementace firemních standardů a postupů v rámci obchodního týmu
- Zajišťování efektivní komunikace mezi jednotlivými kancelářemi a podporu interního know-how
Pokud hledáte stabilní prostředí, kde můžete uplatnit své zkušenosti, vést lidi a zároveň posouvat obchodní výsledky, budeme rádi, když se nám ozvete.
POŽADAVKY:* SŠ/VŠ vzdělání stavebního nebo strojního zaměření
- Praxe na obdobné pozici minimálně 3 roky
- Zkušenosti ze stavebnictví
- Zkušenosti s vedením lidí a řízením obchodního týmu
- Silné organizační a vyjednávací schopnosti
- Schopnost strategického myšlení a plánování
- Výborné komunikační a organizační dovednosti
- Znalost práce na PC (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)
- Aktivní znalost angličtiny nebo němčiny (B1 a více)
- Energetický a motivovaný přístup k práci
- Schopnost samostatně rozhodovat a nést zodpovědnost
- Ochota cestovat mezi pobočkami a být flexibilní
- Lidský a týmový přístup při komunikaci s kolegy a zákazníky
BENEFITY:
- Práce na zajímavých projektech a zakázkách na míru
- Stabilní a přátelské prostředí české rodinné firmy
- Osobní a profesní růst, podpora vzdělávání a rozvoje
- Flexibilní pracovní doba a možnost home office
- Zaměstnanecká mobilní síť (výhodné volání i pro rodinu)
- 25 dní dovolené (někdy až 5 týdnů)
- Stravenkový paušál a závodní stravování
- Služební auto, telefon a notebook
- Motivační mzdový systém + roční odměny a provize z obratu
- Věrnostní program (jubilea, odměny, sport, dětské tábory)
- Slevy na produkty firmy
- Pololetní a vánoční prémie/odměny
- Zázemí moderních kanceláří na pěti pobočkách
- Možnost kombinace práce v terénu a kanceláři