Store manager (m/ž)

Ostrava
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Randstad HR Solutions s.r.o.

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Pro našeho zahraničního klienta, maloobchodní malajský řetězec, který bude vstupovat na český trh hledáme zkušeného kandidáta na pozici Store manažer (m/ž) pro jejich první pobočku v ČR. Společnost byla založena v roce 2005 a od té doby úspěšně působí jak na asijském, tak i evropském trhu a momentálně se chystá expanze i na trh český. Nabízí široký sortiment produktů v kategorii domácnost a vybavení, kosmetika, papírnictví, nářadí, elektro a jiné.

náplň práce:

  • řízení a správa prodejny, motivace, koučování a rozvoj týmu k dosahování vynikajících výsledků a poskytování skvělého zákaznického zážitku
  • implementace a udržování platných standardů a postupů s cílem dosáhnout prodejních cílů
  • zajištění profesionálního a vysoce kvalitního zákaznického servisu
  • řízení procesů Visual Merchandisingu, zajištění vzhledu a čistoty prodejny
  • reportování stavu zásob
  • organizování a provádění inventur prodejny
  • řešení provozních problémů a vyřizování stížností zákazníků
  • správa prodejní dokumentace a reportingu, včetně finančního vyúčtování prodejny a kontroly nákladů
  • zajištění konzistentního plnění prodejních a provozních cílů
  • analýza výkonnosti prodejny a implementace firemních postupů, standardů a osvědčených postupů s cílem dosáhnout neustálého zlepšování

co vám nabídneme

  • motivující finanční ohodnocení s bonusovou složkou
  • možnost účastnit se expanze na český trh
  • možnost kariérního růstu
  • příspěvek na stravování
  • 25 dnů dovolené
  • kvalitní zaškolení na pobočkách v Polsku
  • nástup v lednu 2026

co od vás očekáváme

  • min. 2 roky zkušeností na obdobné pozici v maloobchodě
  • anglický jazyk na pokročilé úrovni (komunikace s vedením, výběrové řízení)
  • schopnost vést tým a zkušenost s vedením školení
  • znalost prodejních technik a schopnost analyzovat prodejní výsledky
  • komunikační a interpersonální dovednosti
  • flexibilita

jak se přihlásit

Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát, zašlete CV v anglickém jazyce. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.

Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Příspěvek na stravování

Sídlo firmy

Randstad HR Solutions s.r.o.
Jungmannova 26/15
110 00 Praha

IČO: 08025851
Datová schránka: irtzzw4
Další informace:
GPS: 50.08138825,14.4221921,
S-JTSK: -742840.69 -1043766.32, RUIAN: 21700931

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?