
Randstad HR Solutions s.r.o.
Store manager (m/ž)
O nás

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Pro našeho zahraničního klienta, maloobchodní malajský řetězec, který bude vstupovat na český trh hledáme zkušeného kandidáta na pozici Store manažer (m/ž) pro jejich první pobočku v ČR. Společnost byla založena v roce 2005 a od té doby úspěšně působí jak na asijském, tak i evropském trhu a momentálně se chystá expanze i na trh český. Nabízí široký sortiment produktů v kategorii domácnost a vybavení, kosmetika, papírnictví, nářadí, elektro a jiné.
náplň práce:
- řízení a správa prodejny, motivace, koučování a rozvoj týmu k dosahování vynikajících výsledků a poskytování skvělého zákaznického zážitku
- implementace a udržování platných standardů a postupů s cílem dosáhnout prodejních cílů
- zajištění profesionálního a vysoce kvalitního zákaznického servisu
- řízení procesů Visual Merchandisingu, zajištění vzhledu a čistoty prodejny
- reportování stavu zásob
- organizování a provádění inventur prodejny
- řešení provozních problémů a vyřizování stížností zákazníků
- správa prodejní dokumentace a reportingu, včetně finančního vyúčtování prodejny a kontroly nákladů
- zajištění konzistentního plnění prodejních a provozních cílů
- analýza výkonnosti prodejny a implementace firemních postupů, standardů a osvědčených postupů s cílem dosáhnout neustálého zlepšování
co vám nabídneme
- motivující finanční ohodnocení s bonusovou složkou
- možnost účastnit se expanze na český trh
- možnost kariérního růstu
- příspěvek na stravování
- 25 dnů dovolené
- kvalitní zaškolení na pobočkách v Polsku
- nástup v lednu 2026
co od vás očekáváme
- min. 2 roky zkušeností na obdobné pozici v maloobchodě
- anglický jazyk na pokročilé úrovni (komunikace s vedením, výběrové řízení)
- schopnost vést tým a zkušenost s vedením školení
- znalost prodejních technik a schopnost analyzovat prodejní výsledky
- komunikační a interpersonální dovednosti
- flexibilita
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát, zašlete CV v anglickém jazyce. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Příspěvek na stravování