- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Chyťte novou příležitost vést lidi v oblasti IT!
Působíme na českém a slovenském trhu již od roku 1990 a nabízíme barevná i černobílá multifunkční zařízení, tiskárny, faxy a zařízení pro velkoobjemový tisk. Nyní pro oblast MORAVA hledáme nového obchodního manažera.
Představení pozice:
Náš nový kolega bude mít na starostí 6-8 obchodních zástupců v oblasti Morava a bude mít zodpovědnost za jejich aktivity a výsledky. Bude také svůj tým motivovat, koučovat a bude jim poradcem. Bude mít také na starosti adaptaci nováčků. Dále je náplní práce péče a rozvíjení vztahů s klíčovými zákazníky společnosti a tvorba finančního a obchodního plánu. Samozřejmostí je spolupráce s ostatními odděleními jako je marketing, servis nebo projektový management. Velmi často se bude setkávat se svými kolegy z ČR i SR, ale i ze zahraničí. A kde bude náš nový člověk sedět? To si může vybrat: Zlín či Brno?
Naše požadavky:
Hledáme aktivního, obchodně smýšlejícího člověka, který má zkušenosti s vedením týmu. Nutností je minimálně B1 úroveň angličtiny (generální ředitel je cizinec) a aktivní řidičský průkaz. Velkou výhodou je zájem či orientace v oboru IT či tiskáren.
Odměnou bude:
Fixní mzdu + bonusy
Automobil i k soukromým účelům
Možnost práce z domova
20 dní dovolené + 7 dní personal days
Flexibilní pracovní dobu
Jazykové kurzy
Flexi passy
Multisport karta
Příspěvek na penzijní připojištění
Stravenky v hodnotě 100 Kč
Možnost nástupu ihned

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.