Enterprise Architect

Praha
Plný úvazek

Jsme tým enterprise architektury v organizaci, která aktuálně realizuje projekt vysokorychlostních tratí a zaměstnává přes 17 000 lidí. Hledáme nové kolegy – enterprise architekty, kteří se chtějí podílet na rozvoji nejen naší organizace, ale i sebe samých.

Jako součást odboru OCIO (kancelář ředitele IT) se přímo podílíme na naplňování strategických cílů organizace, a to skrze volbu a návrh vhodných procedurálních, aplikačních a technických řešení, která přímo podporují služby poskytované našim odběratelům v rámci Správy železnic.

Do našeho týmu hledáme kolegu architekta, který se bude s námi podílet na tvorbě nových služeb, optimalizaci služeb stávajících a na společném naplňování strategie naší organizace.

Druh PPV

  • Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou

Pracoviště

  • V Celnici 1028/10, 110 00 Praha – Nové Město

Možný nástup

  • Ihned, nebo dle dohody

Požadované vzdělání

  • Minimálně SŠ s maturitou

Pracovní náplň:

  • Návrh a správa podnikové architektury s důrazem na ICT
  • Optimalizace architektury a řešení ICT v souladu se strategickými cíli organizace
  • Správa portfolia služeb ICT a aplikačního portfolia
  • Identifikace slabin současných řešení a služeb, a jejich náprava
  • Tvorba a správa technologických standardů
  • Implementace otevřené a flexibilní architektury
  • Součinnost při návrhu principů a mechanismů BCM a DR
  • Součinnost při návrhu služeb ICT
  • Součinnost při hodnocení námětů a záměrů na změny v ICT řešeních a službách
  • Komunikace s ostatními útvary a reflexe jejich potřeb v architektuře ICT
  • Aktivní komunikace a spolupráce napříč celou organizací

Předpoklady pro tuto roli

Vhodný kandidát by měl disponovat následujícími znalostmi a mít min. 5 let zkušeností v některé z níže uvedených oblastí:

Znalosti a dovednosti

  • Strategické a koncepční myšlení
  • Znalost některého z rámců strategického řízení (Balanced Scorecard výhodou)
  • Orientace v informačních technologiích a technologických trendech
  • Znalost architektonických rámců (např. TOGAF, Zachman)
  • Znalost modelovacích technik (ArchiMate, UML, ale i BPMN)
  • Znalost ITIL (min. verze 2 a 3), COBIT, ISO/IEC 42010
  • Schopnost porozumění byznysu organizace a jeho potřebám
  • Schopnost vnímat ICT i organizaci jako celek (lidé, procesy, technologie)
  • Schopnost převádět zadání služeb do technického designu
  • Schopnost formulovat dlouhodobé dopady technických rozhodnutí
  • Znalost projektového řízení výhodou
  • Prezentační a komunikační dovednosti

Praktické zkušenosti

  • Min. 5 let praxe v IT velké organizace (100 a více lidí)
  • Praktické vykonávání některé z následujících rolí:* Enterprise Architekt, nebo
  • Solution Architekt, nebo
  • Produktový vlastník, nebo
  • Business Architekt
  • Průkazné zvládání návrhu a řízení Enterprise Architektury
  • Průkazné zvládání návrhu služeb a řešení ICT
  • Praktická zkušenost s ticketovacím nástrojem Atlasian JIRA
  • Praktická zkušenost s nástrojem Sparx Enterprise Architect

Osobnostní profil

  • Samostatnost
  • Komunikativnost a otevřenost
  • Odolnost vůči stresu
  • Schopnost vedení týmu
  • Schopnost dotahovat věci do cíle
  • Schopnost práce v týmu a respekt k ostatním

Nabízíme:

  • 6 týdnů dovolené
  • Pružnou pracovní dobu (37,5 hodiny týdně)
  • Multisport kartu
  • Příspěvěk na penzijní a životní připojištění
  • Zvýhodněné cestovné v ČD i pro rodinné příslušníky
  • Aktivní komunikace a spolupráce napříč celou organizací
  • CCS kartu
  • Příspěvěk na dovolenou a volnočasové aktivity

Sídlo firmy

Správa železnic, státní organizace
Dlážděná 1003/7
110 00 Praha

IČO: 70994234
Datová schránka: uccchjm
Další informace:
GPS: 50.086994790337,14.43209745811,
S-JTSK: -742048.10 -1043170.42, RUIAN: 21708215

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT