- 45 000 – 50 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pro našeho klienta, významnou zahraniční retailovou společnost, hledáme šikovné IT analytiky informačního systému.
Jaká by byla Vaše náplň práce a zodpovědnosti?
Vedení kompletních projektů (od sběru požadavků – po implementaci)
Tvorba analýz požadavků a potřeb na změny v interním IS
Návrhy schématických diagramů částí informačních systémů a jejich celků
Návrhy technických provedení a funkčností
Vyhodnocování a předvídání možných rizik
Formulace zadání a požadavků na externí dodavatele
Jednání a komunikace s externími dodavateli
Vedení a připomínkování dokumentace
Spolupráce při testování systémů
Provádění ad-hoc analýz
Jaký je ideální kandidát, co od něj očekáváme a předpokládáme?
SŠ/VŠ vzdělání, ideálně technického směru
Praxe na obdobné pozici v délce 2 let
Znalost Oracle databází
Znalost SQL
Znalost některého z reportovacích systémů
Výhodou programátorská minulost
Obecné znalosti principů a metodik tvorby informačních systémů
Základní znalosti z oblasti vývoje software
Aktivní znalost angličtiny slovem i písmem
Velmi dobré komunikační a prezentační schopnosti
Analytické schopnosti a schopnost vidět věci s nadhledem – v souvislostech
Týmovost, organizovanost, samostatnost
Osobnost se zájmem o osobní a odborný růst
ŘP sk. B – aktivní řidič
Co náš klient může nabídnout?
Zázemí stabilní a úspěšné mezinárodní společnosti, s dlouholetou tradicí
Samostatnou, zodpovědnou a kreativní práci
Motivující pracovní i platové podmínky
Flexibilní pracovní dobu
Možnost odborných školení
Možnost čerpat firemní benefity
Nástup možný ihned nebo dohodou
Pokud Vás nabídka našeho klienta oslovila a splňujete výše uvedené podmínky – neváhejte a kontaktujte nás zasláním svého životopisu v českém jazyce na e-mailové adrese: e-mail přes . V nejbližší možné době Vás budeme kontaktovat.
Děkujeme Vám za projevenou důvěru nebo za doporučení /přeposlání dál!
Poskytnutí Vašich osobních údajů v zaslaném životopise (event. dalších písemnostech) bereme jako Váš souhlas s jejich zpracováním a uchováním v naší personální databázi. Pokud s výše uvedeným nebudete souhlasit, žádáme Vás, abyste nám tuto skutečnost neprodleně sdělil/a a my ihned po skončení konkurzu na danou pracovní pozici Váš životopis, včetně všech dalších podkladů, které jste nám zaslal/a, skartujeme.
Tímto potvrzujeme, že Vaše údaje jsou považovány za přísně důvěrné a budou použity pouze společností Agentura Salvia, s.r.o. pro účely vyhledávání práce.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.