- Plný úvazek

Pro našeho klienta, významnou zahraniční retailovou společnost, hledáme šikovné IT analytiky informačního systému.
Jaká by byla Vaše náplň práce a zodpovědnosti?
Vedení kompletních projektů na změny v IS s ohledem na DB:
tvorba analýz požadavků a potřeb na změny v interním IS
návrhy technických provedení a funkčností
formulace zadání a požadavků na změny v IS pro externí dodavatele
jednání a komunikace s externími dodavateli
spolupráce při testování systémů
implementace změn, případné zaškolení uživatelů
Provádění ad-hoc analýz
Jaký je ideální kandidát, co od něj očekáváme a předpokládáme?
SŠ/VŠ vzdělání, ideálně technického směru
Praxe na obdobné pozici velkou výhodou – není podmínkou
Znalost Oracle databází
Znalost SQL
Výhodou znalost SharePointu
Aktivní znalost angličtiny slovem i písmem – komunikace se zahraničními kolegy
Velmi dobré komunikační a prezentační schopnosti
Analytické schopnosti a schopnost vidět věci v souvislostech
Osobnost se zájmem o osobní a odborný růst
ŘP sk. B – aktivní řidič
Co náš klient může nabídnout?
Zázemí stabilní a úspěšné mezinárodní společnosti, s dlouholetou tradicí
Možnost odborných školení a možnost učit se od zkušených kolegů
Služební vůz i k soukromým účelům (palivo hradí zaměstnavatel)
Samostatnou, zodpovědnou a různorodou práci
Motivující pracovní i platové podmínky
Možnost čerpat firemní benefity (např. 5 týdnů dovolené, příspěvky na stravování, příspěvek na penzijní/životní pojištění po 1 roce spolupráce, zvýhodněný mobilní tarif u O2, podpora zdraví zaměstnanců – různé vitamíny se slevou 30–70%, vánoční poukázky, slevy na zájezdy pořádané CK Exim Tours..apod.)
Nástup možný ihned nebo dohodou
Pokud Vás nabídka našeho klienta oslovila a splňujete výše uvedené podmínky – neváhejte a kontaktujte nás zasláním svého životopisu v českém jazyce na e-mailové adrese: e-mail přes
Děkujeme Vám za projevenou důvěru nebo za doporučení /přeposlání dál!
Poskytnutí Vašich osobních údajů v zaslaném životopise (event. dalších písemnostech) bereme jako Váš souhlas s jejich zpracováním a uchováním v naší personální databázi. Pokud s výše uvedeným nebudete souhlasit, žádáme Vás, abyste nám tuto skutečnost neprodleně sdělil/a a my ihned po skončení konkurzu na danou pracovní pozici Váš životopis, včetně všech dalších podkladů, které jste nám zaslal/a, skartujeme.
Tímto potvrzujeme, že Vaše údaje jsou považovány za přísně důvěrné a budou použity pouze společností Agentura Salvia, s.r.o. pro účely vyhledávání práce.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?