- 32 000 – 34 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Popis pozice:
Instalace systému, Správa IT majetku
Správa mobilních zařízení a SIM karet
Servis PC a NTB, Servis výrobních tiskáren
Vytváření objednávek nových IT vybavení
Pravidelný reporting vedení společnosti
Vytváření nových IT projektů
Komunikace s IT Helpdesk
Tvorba LAN připojení
Požadavky na uchazeče:
3 roky praxe na obdobné pozici podmínkou
Znalost AJ slovem i písmem podmínkou
Profesionální znalost MS Office
Znalost OS Windows 7, 10
Zapojení LAN infrastruktury (normy zapojení T568A a T568B)
Základní znalost programovacích jazyků (PHP, C# atd.)
Základní znalost Microsoft SQL
ŘP sk. B

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.