- 70 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pro našeho významného klienta, dynamicky se rozvíjející českou společnost poskytující svým klientům IPTV a OTT řešení, obsazujeme pracovní pozici: Linux administrátor s Aj.
Jedná se o pozici pro menší – ale schopnou a rozvíjející se českou společnost, která má velice zajímavý produkt. Ten se nyní daří prodávat do celého světa – a proto rozšiřují svůj tým. Je zde velmi přátelské a příjemné pracovní prostředí. Firma se všemožně snaží vytvořit pro své lidi dobré pracovní podmínky – takže mezi benefity můžete najít: volnou pracovní dobu, možnost ovlivnit volbu pracovního vybavení, denně k dispozici kávička De’Longhi, minerálka, Coca Cola a ovoce, stravenky, hrazený MHD kupon, výhodný mobilní tarif, firemní víkendy, home office, možnost masáží na pracovišti :o)
Náplň práce a zodpovědnosti:
Instalace, konfigurace a správa OS Linux u klientů společnosti – jak v ČR, tak v rámci Evropy
Účast na zahraničních projektech
Analýzy problémů a jejich odstranění
Spolupráce na zavádění a zefektivňování procesů
Tvorba reportů a statistik
Podpora zákazníků, řešení technických problémů
Požadovaná kvalifikace, dovednosti a schopnosti:
SŠ/VŠ vzdělání technického zaměření
Zkušenosti na obdobné pozici alespoň 1 rok
Znalost Debian GNU/Linux, RHEL, PostgreSQL, Oracle
Pokročilá znalost anglického jazyka, další jazyk velkou výhodou
Schopnost nezávisle pracovat na několika projektech
Dobré komunikační schopnosti, velkou míru samostatnosti a schopnost získat si potřebné informace
Výborné analytické a organizační schopnosti
Schopnost řešit problémy a rozhodovat
Schopnost týmové spolupráce, vysoké pracovní nasazení, aktivní přístup
Dobrá znalost práce na PC
ŘP sk.B – aktivní řidič
Klient nabízí:
Práci v příjemném pracovním týmu a neformálním prostředí
Motivující platové ohodnocení
Flexibilní pracovní dobu
Samostatnou a zodpovědnou práci
Možnost čerpat širokou škálu firemních benefitů
Možnost odborného i profesního růstu
Nástup dohodou
Pokud Vás nabídka našeho klienta oslovila a splňujete výše uvedené podmínky – neváhejte a kontaktujte nás zasláním svého životopisu v českém jazyce na e-mailové adrese: e-mail přes . V nejbližší možné době Vás budeme kontaktovat. Děkujeme Vám za projevenou důvěru nebo za doporučení /přeposlání dál!
Poskytnutí Vašich osobních údajů v zaslaném životopise (event. dalších písemnostech) bereme jako Váš souhlas s jejich zpracováním a uchováním v naší personální databázi. Pokud s výše uvedeným nebudete souhlasit, žádáme Vás, abyste nám tuto skutečnost neprodleně sdělil/a a my ihned po skončení konkurzu na danou pracovní pozici Váš životopis, včetně všech dalších podkladů, které jste nám zaslal/a, skartujeme.
Tímto potvrzujeme, že Vaše údaje jsou považovány za přísně důvěrné a budou použity pouze společností Agentura Salvia, s.r.o. pro účely vyhledávání práce.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.