- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Společnost MAN Group, jeden z největších evropských hráčů oboru dopravního inženýrství je výrobcem a dodavatelem nákladních vozidel, autobusů, vznětových motorů, turbo techniky a speciálních převodových zařízení.
- Aktivní vyhledávání potencionálních zákazníků a nabízení servisních služeb
- vedení a aktualizace databáze stávajících i potenciálních zákazníků - jejich rozmístění v regionu, velikost, atp.
- monitoring a analýza potřeb potencionálních zákazníků
- jednání s potenciálním zákazníkem a udržování pravidelného kontaktu
- příprava nabídek
- odpovědnost za zpětnou vazbu - analýza, příprava výstupů, závěry, zavádění opatření
- odpovědnost za rámcové smlouvy – příprava, kontrola efektivity, vyhodnocování
- realizace managementu stížností
- pravidelná realizace CRM průzkumu - aktualizace dotazníku CRM
- risk management - sledování a hodnocení kvality standardů a procesů poskytovaných služeb
- monitoring potřeb zákazníka = potenciál netradiční nabídky odlišující MNR od konkurence
- příprava plánu na zlepšování služeb
- pravidelný roční marketingový plán - určení strategie, vlastní zpracování
- realizace informačních a propagačních kampaní
- implementace opatření do pracovních postupů servisu
- byli bychom rádi, kdybys měl/a praxi na podobné pozici v odvětví automobilového průmyslu
- praxe v oblasti prodeje velikou výhodou
- řidičský průkaz sk. B naprostou nutností
- Komunikativní znalost anglického jazyka
- profesionální vystupování ve jménu společnosti bereme jako samozřejmost
- Zaměstnání ve značkovém servisu se silným jménem na trhu, díky kterému si můžeme dovolit investovat jak do našich aut, tak do našich zaměstnanců
- pravidelné navyšování mzdy (někdy i 2x ročně), výplata na účtu 5.pracovní den v měsíci
- roční bonusy
- Řadu firemních benefitů, které neustále rozšiřujeme: 5 týdnů dovolené, stravenky 200 Kč/den, karta Benefit plus, příspěvek na Multisportku, volné vstupy do Aquapalace nebo Aqualand Moravia pro Vás a Vaši rodinu, hrazené životní pojištění, výhodné cestovní pojištění, pravidelné školení, lékařská péče, zaměstnanecké programy aj.
A v neposlední řadě příjemné pracovní prostředí a podporu vedení společnosti.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.