- Plný úvazek
O nás
Společnost Connectronics s.r.o. patří do belgické korporace Connect Group, která poskytuje ve svých sedmi evropských společnostech služby v oblasti výroby elektroniky, zejména: nákup komponentů, návrh, vývoj a osazování desek plošných spojů (DPS), výrobu kabelových svazků, montáž elektronických modulů a transport výrobků po celém světě.
Do menšího HR týmu hledáme posilu – nadšence – osobu orientovanou na lidi – parťáka – která/ý společně s námi pomůže budovat firemní kulturu, osvojí si agendu v oblasti HR a administrativní podpory společnosti.
Co bude Vaší náplní práce?
- Vedení a organizace recepce, přijímání návštěv a zajišťování jejich ubytování a transportu.
- Objednávání hotelů, letenek a taxíků pro návštěvy a pracovní cesty zaměstnanců.
- Správa vozového parku a servis vozidel.
- Účast na organizaci pohovorů a náboru nových zaměstnanců.
- Administrativa spojená s příchodem a odchodem zaměstnanců.
- Vedení záznamů o vzdělávání a školeních zaměstnanců.
- Organizace firemních akcí.
- Správa objednávek a kontrola faktur.
Představujeme si Vás jako osobu, která:
- má ráda lidi, je příjemná, proaktivní a nebojí se komunikovat v anglickém jazyce.
- umí zapojit selský rozum a nebojí se jej použít.
- to umí i s počítačem, orientuje se ideálně v prostředí M365.
- má chuť se dále rozvíjet a získávat nové dovednosti.
Co Vám nabízíme my?
- Velmi příjemné a stále se vylepšující pracovní prostředí.
- Skvělý kolektiv napříč firmou, kolegiální a otevřený přístup.
- Umožníme Vám růst, rozvíjet se a realizovat své nápady.
- Samozřejmostí je konkurenceschopné mzdové ohodnocení a široká škála benefitů (MUTLITSPORT karta, závodní stravování, občerstvení a ovoce na pracovišti, příspěvek na penzijní připojištění, přípěvek na dopravu, odměny k pracovním a životním výročím, permanentka do ZOO Praha, příspěvek na volnočasové aktivity a další).
Pokud Vás naše nabídka zaujala, těšíme se na Váš životopis a pár vět o Vaší osobnosti, předstávách a motivaci.



