- Plný úvazek
- Chcete pracovat pro jednoho z lídrů v oblasti logistiky?
- Baví Vás vytvářet a udržovat dobré vztahy s kolegy a zákazníky?
- Zvládnete být pravou a občas i levou rukou ředitele společnosti?
- Máte pořádek v diáři a zvládáte zorganizovat úkoly dle priorit?
Byla odpověď na otázky 4× „ANO“, tak hledáme právě Vás!
Jaká bude Vaše náplň práce:
- administrativní podpora přímého nadřízeného a manažmentu
- budete vykonávat administrativní a kancelářské práce v korporátní společnosti
- denně budete komunikovat se zaměstnanci společnosti a pomáhat jim vyřešit jejich dotazy
- zajišťovat, vydávat a evidovat kancelářské potřeby a tiskopisy
- archivovat záznamy a dokumenty v souladu s interními postupy
- správa vozového parku od A do Z
- další zajímavé pracovní činnosti, u kterých se určitě nebudete nudit
Požadujeme:
- Co musíte mít, aby Vás práce bavila a pracovní činnosti budete mít v malíčku:
- ukončené SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru
- praxi na pozici asistentky top manažmentu, nebo asistentky z korporátní společnosti – min. 2 roky
- znalost anglického jazyka slovem i písmem – stručně řečeno, „everyday english“
- organizační schopnosti – zkrátka umíte si plánovat dobře pracovní činnosti
- mít veselého ducha – všichni jsme super parťáci
- ŘP skupiny B – určitě využijete
- červené a žluté oblečení v šatníku – velké plus
Nabízíme:
- zázemí a jistota korporátní společnosti
- škálu firemních benefitů
- profesní i osobní rozvoj
- firemní dopravu z metra Opatov a zpět
Místo výkonu práce: Jažlovice /14 min. AUTOMOBILEM nebo AUTOBUSEM/ z metra OPATOV