- 16 000 Kč
- Zkrácený úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máš rád/a dynamiku, výzvy, úspěch? Myslíš progresivně, říkáš věci jak jsou a nestydíš se stát si za svým? Zajímá Tě jak funguje sportovní svět, soutěže a celá organizace v rámci sportovního odvětví? Pak jsi náš člověk!
Přidej se k Panoris a změň s námi svět sportu. Můžeš být součástí silného týmu, který Tě podpoří v těžkých chvílích.
S námi se dostaneš na trávník velkých klubů, setkáš se zajímavými lidmi a ikonami fotbalového prostředí a dostaneš příležitost získat si je našimi produkty.
Panoris není jen kamerový systém, ale komplexní nástroj, který umožňuje ligám, klubům a nároďákům se posouvat dále, být lepší a vyhrát.
Jsme na trhu již 15 let. Pracujeme s exkluzivními zahraničními klienty a máme za sebou již stovky instalací po celém světě. Z domácích klubů úzce spolupracujeme mimo jiné s AC Sparta Praha či SK Slavia Praha, v zahraničí pak s kluby jako je Redbull Salzburg, Al Ahli SC a ligami v Polsku, Švýcarsku, Kataru i dalších zemích.
Staň se SALES & PROJECT MANAGEREM! Společně vyhrajeme!
* Prezentace produktů a služeb zákazníkům
* Úzká spolupráce s klientem při zavádění projektu
* Analýza trhu a identifikace nových obchodních příležitostí
* Řízení a koordinace obchodních aktivit
* Management a realizace nových projektů a péče o stávající
* Komunikace s technickým týmem
* Cestování za zákazníky a na obchodní jednání
* Aktivní práce v CRM
* Upřímnost, otevřenost a zodpovědnost
* Zkušenosti na obdobné pozici
* Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti
* Schopnost strategického a analytického myšlení a plánování
* Komunikativní angličtinu
* Orientaci v technologiích
* ŘP sk. B - aktivní řidič
* Jedinečnou příležitost v rámci velice specifického oboru
* Práci v mladém a dynamickém kolektivu
* Možnost seberealizace
* Práci s moderními technologiemi
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost home office
* 25 dnů dovolené
* Příspěvek na stravování
* Firemní telefon a notebook
* Káva na pracovišti je samozřejmostí
* Příjemné pracovní prostředí v moderních kancelářích
* Platové rozmezí, které jsme připraveni individuálně upravit v závislosti na zkušenostech a přidané hodnotě, kterou případný kandidát přinese naší společnosti.
* Místo výkonu práce: Brno - Technologický park (JIC)

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.