- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Společnost BERGASTO a.s. je česká společnost, která vznikla v České republice v roce 2009 a primárně se zabývá odstraňováním odpadů. Její potenciál na domácím trhu spočívá především v oblasti odpadového hospodářství. Společnost disponuje prostředky pro efektivní zajištění rekultivací, sanací ekologických zátěží, recyklací stavebních odpadů, zemních a demoličních prací.
Odstraňování odpadů a nabídka komplexních služeb je primární předmět podnikání společnosti, avšak nedílnou součástí celkové strategie společnosti je také rozumné využití vysbíraného či odkoupeného odpadu. Proto se v rámci své strategie společnost intenzivně zabývá zpracováním druhotných surovin a rovněž působí v oblasti vzorkování odpadů a vod.
Její dynamický růst a silná pozice na trhu se odráží i v rozšiřování kmenových zaměstnanců, kteří jsou nedílnou součástí úspěšnosti firmy.
řešení zakázek, kompletní zajištění služeb - drtiče, třídiče, recyklační linky, stavebních strojů
koordinace s obchodním oddělením, informovat o spokojenosti a splnění zakázek
vést podřízené k produktivitě a samostatnosti
řešení BOZP, PO
zajištění efektivnosti hospodaření a hodnocení výkonnosti
tvorba a kontrola výsledků práce podřízených
řízení pracovníků - řízení pracovních činností, plán dovolených zaměstnanců
zajištění servisu strojů a objednávky náhradních dílů
minimálně středoškolské vzdělání
orientace v oboru stavebních strojů nutností
základní znalost principu podnikání v oblasti nakládání s odpady výhodou
komunikativní vystupování, schopnost spolupráce s kolegy,
řešení operativních úkolů
pečlivý přístup k svěřeným úkolům, nespokojit se s průměrným výsledkem, vždy se snažit mít precizně splněné úkoly
dále u vás uvítáme vytrvalost, tah na branku a dobré zvládání zátěžě, ochota učit se novým věcem
ŘP sk. B podmínkou
adekvátní finanční ohodnocení
stravenkový paušál
firemní automobil i k soukromým účelům
firemní notebook a telefon
roční prémie dle dosažených výsledků
sleva na firemní výrobky a služby
vzdělávací kurzy a školení
firemní akce, teambuilding
malý a mladý kolektiv
místo na parkování
sídlo v cenrtu Olomouce
stabilita firmy
pracovní smlouva na dobu určitou - 1 rok, poté smlouva na dobu neurčitou
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?