- 45 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte ekonomické vzdělání a praxi na pozici účetní? Práce s čísly Vás baví a přejete si svoji praxi zúročit ve firmě, kde Vás nejen ohodnotí, ale budou motivovat se dále rozvíjet?
Pak mi zašlete svůj životopis a staňte se finanční účetní u nás.
* SŠ/VOŠ - ekonomického směru
* Praxe na obdobné pozici z výrobní společnosti
* Osvojené podvojné účetnictví a přidružené účetní operace
* Práce v programu SAP - výhodou
* AJ - základy - ochota učit se a zdokonalovat
* Flexibilita, pečlivost a samostatnost
* Ochota dojíždět do místa výkonu práce - Plzeň
* Práce primárně zaměřená na fakturace, účtování dokladů (JSD), zadávaní platebních příkazů
* Eviduje a účtuje pokladní doklady a náhrady cestovních výdajů
* Zpracovává měsíční a roční uzávěrky
* Odpovídá za správu a inventarizaci účtů
* Spolupracuje s odděleními napříč společností
* Nástupní plat dle zkušeností - jistě se domluvíme
* Moderní, čisté prostředí s přátelským kolektivem
* Pololetní odměny
* Mimořádné prémie
* Dotovaná strava v místní kantýně/ stravenky
* Flexi Pass karta
* Vzdělávací kurzy a školení
* Dovolená 25 dní
* 3 sickday / rok
* Využití firemní rekreace pro celou rodinu
* Svozový autobus
* Místo výkonu: Plzeň
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?