- 34 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Jsme akciová společnost SMS Finance, která je česká nezávislá společnost s celorepublikovou působností. Na trhu jsme od roku 2001 a v loňském roce jsme realizovali obrat přes půl miliardy korun. Poskytujeme služby převážně v oblasti privátních financí a při zavádění zaměstnaneckých benefitů.
budeš s novými i stávajícími klienty řešit jejich potřeby, cíle a zabezpečení
zpracovávání podkladů k administrativě
emailing, nahlášení pojistných událostí, následné servisní schůzky s klienty, řešení jejích požadavků, řešení požadavků telefonicky a emailem s pojišťovnami, bankami a investičními společnostmi
práce je kanceláři i v terénu, takže se nudit určitě nebudeš.
Zkušenosti výhodou nikoliv podmínkou, vše Tě naučím
Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
Časovou flexibilitu a chuť učit se
Profesionální vystupování a ochotu jednat s lidmi
Čistý trestní rejstřík
Komunikační dovednosti a obchodního ducha
Řidičský průkaz sk.B - není podmínkou
Dáme Ti nadstandartní fixní plat + provize od začátku spolupráce
Firemní benefity v podobě multisport karty, firemního tarifu a mnoho dalších.
Teambuildingy
Osobnostní rozvoj v oblasti managementu, obchodu a financí.
Zajištěnou klientelu, kterou zařídíme my!
Skvělý kolektív v rámci celé firmy a příjemné vedení
Možnost částečného home office po zaškolení
Nadstandartní zázemí v kancelářích v Brně
Pokud se Ti pracovní pozice líbí a hledáš s novým rokem nové výzvy tak se ozvi. Ráda se s Tebou potkám. Od začátku projdeš komplet zaškolením a vše tě naučím. Těším se na Tebe!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?