- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Globální společnost působící ve více než 200 zemích, specializující se na ústní hygienu, osobní péči, péči o domácnost, péči o pleť a výživu domácích mazlíčků.
Zodpovědnost za skupinu zemí – úzká spolupráce s Brand Marketing manažery, Business Development Managery a distributory na tvorbě a realizaci efektivních plánů pro jednotlivé trhy
Vedení koordinace exekuce 6Ps
Spolupráce s marketingovými kolegy v týmech distributorů
Poskytování lokální expertizy Consumer Marketing týmu při rozvoji značek
Příprava rozpočtů, JBP plánů a plánů uvedení nových produktů na trh
Správa a kontrola A&P rozpočtu (Advertising & Promotion)
Analýza dat o prodeji a distribuci a příprava nápravných doporučení
Organizace a koordinace schůzek a konferencí s distributory
Řízení iniciativ BRMO (Brand Recommended Most Often) a aktivit zaměřených na zapojení veterinářů
Vedení projektů na úrovni regionu CEEME
Sledování a reportování konkurenčního prostředí
Výborné komunikační a interpersonální dovednosti
Vysoká míra energie a motivace
Analytické schopnosti
Dovednosti v projektovém řízení
Prezentace a prezentační dovednosti
Týmová spolupráce
Intrapreneurship (podnikatelský duch - schopnost přicházet s novými nápady a posouvat je do realizace)
Motivační bonusový systém
Sleva na produkty společnosti
Zdravotní a stomatologická péče
25 dní dovolené + 10 sick days
Příspěvek na stravování
Práce z domova (1 den v týdnu – pátek)
Cafeteria systém benefitů
Multisport karta
Příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění
Možnosti profesního růstu a rozvoje
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?