- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Globální společnost působící ve více než 200 zemích, specializující se na ústní hygienu, osobní péči, péči o domácnost, péči o pleť a výživu domácích mazlíčků.
Zodpovědnost za skupinu zemí – úzká spolupráce s Brand Marketing manažery, Business Development Managery a distributory na tvorbě a realizaci efektivních plánů pro jednotlivé trhy
Vedení koordinace exekuce 6Ps
Spolupráce s marketingovými kolegy v týmech distributorů
Poskytování lokální expertizy Consumer Marketing týmu při rozvoji značek
Příprava rozpočtů, JBP plánů a plánů uvedení nových produktů na trh
Správa a kontrola A&P rozpočtu (Advertising & Promotion)
Analýza dat o prodeji a distribuci a příprava nápravných doporučení
Organizace a koordinace schůzek a konferencí s distributory
Řízení iniciativ BRMO (Brand Recommended Most Often) a aktivit zaměřených na zapojení veterinářů
Vedení projektů na úrovni regionu CEEME
Sledování a reportování konkurenčního prostředí
Výborné komunikační a interpersonální dovednosti
Vysoká míra energie a motivace
Analytické schopnosti
Dovednosti v projektovém řízení
Prezentace a prezentační dovednosti
Týmová spolupráce
Intrapreneurship (podnikatelský duch - schopnost přicházet s novými nápady a posouvat je do realizace)
Motivační bonusový systém
Sleva na produkty společnosti
Zdravotní a stomatologická péče
25 dní dovolené + 10 sick days
Příspěvek na stravování
Práce z domova (1 den v týdnu – pátek)
Cafeteria systém benefitů
Multisport karta
Příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění
Možnosti profesního růstu a rozvoje

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.