- 34 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Jsi zkušený v Retail / Trade / Customer Marketingu? Chceš pracovat z domova a zvládneš zodpovědnost za region Eastern Europe? Mluvit v práci anglicky je ti bližší než v tvém rodném jazyce?
Pokud jsi na vše odpověděl ANO, pak čti dále!
Momentálně hledáme Retail Marketing Manager pro Eastern Europe, který bude mít na starost:
Vypracování maloobchodního plánu pro východní Evropu ve spolupráci s evropským marketingovým týmem
Plánování a organizaci výrobu materiálů
Provádění pravidelných návštěv klíčových prodejen spolu s obchodním týmem pro kontrolu realizace plánovaných aktivit
Provádět lokální obchodní výstavy, spoluorganizovat zákaznické akce
Adaptovat tréninkové programy vyvinuté EU marketingovým týmem potřebám místních trhů
Spolupráci na vývoji prodejních nástrojů, katalogů, prezentací
Provádět pravidelný monitoring konkurence, analýzu dat
Spravovat marketingový rozpočet
POŽADAVKY:
Koho očekáváme?
Kandidáta, který je ochoten pracovat z domova, je samostatný a zodpovědný!
Je pro důležité, aby měl již praxi na obdobné pozic v oblasti Retail Marketingu (FMCG, CG)
Bez anglického jazyka, se neobejdete.
Taktéž očekáváme,, že budete schopen prezentovat před vedením.
A v neposlední řadě, musí být kandidát ochoten cestovat na pravidelné bázi! (cca 1× týdně)
BENEFITY:
100% práce z domova
bonusové ohodnocení
pravidelné cestování
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?