- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Recepční – Hrdinka naší nemocnice!
Staňte se součástí týmu, který vítá pacienty s úsměvem a připraví je na to, co následuje (tedy kromě toho, že si vyberou správného doktora, samozřejmě!). Naše recepce je místo, kde se informace potkávají s úsměvem, a bezpečnost je naším hlavním zájmem. A teď hledáme nového hrdinu/hrdinku – přijďte se k nám připojit!
Co potřebujeme?
SŠ vzdělání
Spolehlivost, pracovitost, samostatnost (ať už jste superhrdinka/superhrdina nebo jen milovník pořádku)
Zdravotní způsobilost
Bezúhonnost
Jaká bude vaše náplň práce?
Výběr poplatků (hmotná zodpovědnost)
Podávání informací a přepojování telefonů (představte si, že jste hlas ve sluchátkách, který odpovídá na všechny možné otázky!)
Archivace dokumentů – ano, máme spoustu papírů, ale nebojte, máme systém (takže žádný chaos!)
A taky administrativní práce (to zní nudně, ale když to děláte dobře, můžete se cítit jako královna/král všeho pořádku!)
Co nabízíme?
Práci na plný úvazek
12hodinové směny – od 7:00 do 19:00
Perspektivu stabilního zaměstnání ve stabilní společnosti
5 týdnů dovolené (protože i hrdinové si potřebují odpočinout)
Závodní stravování
A co ještě?
Benefity v rámci systému Cafeterie (jo, dáváme vám peníze na hezké věci!)
Multisport karta, VIP karta do lékáren Dr. Max, karta do Makro (takže sportovat a šetřit budete jak šampioni!)
Firemní akce (ne, nezajdeme na oběd, půjdeme na teambuilding – sport, kultura, a občas i nějaký ten tanec)
Přijďte a buďte naší recepční – vaší misí bude usmívat se, pomáhat a udržovat naše pacienty a zaměstnance v klidu (a někdy i úsměvu) v této zábavné a smysluplné práci!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?