- 35 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Společnost RYZÍ DOMOV, a.s., se sídlem v Brně, hledá pozitivně zaměřenou kolegyni, či kolegu na pracovní pozici obchodní referent/ka / asistent/ka pro divizi OKNA a DVEŘE.
Na této pozici můžete pomáhat našim partnerům - stavebním firmám utvářet spokojené bydlení na celý život. Navíc k tomu budete mít kolem sebe i tým příjemně naladěných kolegů a především možnost ovlivnit dění a budoucí směřování firmy.
* příprava cenových rozpočtů na základě podkladů od akvizičního obchodníka
* následná komunikace s klientem
* práce s kalkulačním programem na okna a dveře
* práce s vnitřním online systémem
* min. SŠ vzdělání
* zkušenosti s přípravou cenových nabídek – velkou výhodou
* uživatelská znalost MS Office
* pozitivní přístup k práci
* zodpovědnost a pečlivost
* nástupní mzda 33.000 Kč
* možnost kariérního růstu
* služební telefon
* příspěvek na stravování
* možnost firemních slev na okna i dveře
* Zvýhodněné tarify od T-Mobile i pro rodinné příslušníky
* lokalita: Brno
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Nabídka je také vhodná pro: asistentka obchodu, referent obchodní, nákupčí, obchodní oddělení Brno, práce Brno, administrativa Brno, práce v Brně oddělení obchodu, práce na obchodním oddělení,…
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.