- 34 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek

Společnost Sécheron Hasler Group je předním celosvětovým dodavatelem elektrických a elektronických bezpečnostních komponentů a řešení a trakčních napájecích měníren pro železniční dopravu. Celosvětově zaměstnáváme přes 1200 pracovníků a zákazníci nás najdou všude na světě.
Jsme úspěšná mezinárodní společnost patřící do švýcarské skupiny Sécheron Hasler Group.
Zabýváme se vývojem a výrobou komponentů pro kolejová vozidla a jsme celosvětovou jedničkou ve svém oboru.
* Odpovědnost za pohyb materiálu ve skladu a jeho evidence
* Administrativa spojená se zaskladněním a vyskladněním
* Nastavování jednotlivých položek v systému skladové evidence
* Ukládání, kontrola a balení zboží
* Aktualizace údajů o zásobách, vedení záznamů o pohybu zásob a přehledu o zásobách zboží
* Obsluha základních manipulačních prostředků
* Práce v 1 směnném provozu, pracovní doba 13:30 - 22:00
* SOU/SŠ vzdělání
* Zkušenost na obdobné pracovní pozici
* Znalost skladových procesů
* Zkušenost s prací s ručně vedeným VZV (vč. řidičského oprávnění)
* Znalost práce na PC - Word, Excel, Oracle (výhodou)
* Znalost skladové evidence výhodou
* Zodpovědnost, flexibilita, manuální zručnost, spolehlivost
* Trestní bezúhonnost
* zaměstnání v nadnárodní výrobní společnosti, která je špičkou ve svém oboru
* stabilní a dlouhodobé pracovní uplatnění
* možnost profesního i odborného růstu
* práci s nejmodernějšími technologiemi
* práci v jednosměnném provozu
* odpovídající finanční ohodnocení (měsíční prémie)
* nadstandardní zaměstnanecké výhody: 13. mzda, 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dopravu a další

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.