- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Pro našeho významného klienta, stabilní společnost, hledáme zkušeného nákupčího materiálu se znalostí angličtiny. Pokud hledáte novou profesní výzvu a chcete se stát součástí úspěšné výrobní společnosti, zašlete nám svůj životopis na pozici: NÁKUPČÍ MATERIÁLU S AJ (40-50.000 KČ)
* nákup přímého materiálu pro výrobu a zajištění optimálních zásob
* komunikace s tuzemskými i zahraničními dodavateli, vyjednávání o cenách a podmínkách
* úzká spolupráce s výrobou, kvalitou a zákaznickým servisem
* práce v systému SAP
* reporting
* min. SŠ vzdělání
* praxi na obdobné pozici, ideálně ve výrobní společnosti
* komunikativní znalost anglického jazyka
* komunikační a vyjednávací schopnosti
* samostatnost a proaktivní přístup
* znalost MS Excel, SAP výhodou
* 5 týdnů dovolené
* 13. a 14. plat
* příspěvek na stravování a dopravu
* firemní akce a přátelské pracovní prostředí
* možnost profesního růstu a rozvoje
* další finanční i nefinanční benefity
* Lokalitu: Ostrava

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.