- 36 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Vidíte se v oblasti operativního nákupu? Chtěli byste pracovat v mezinárodní výrobní společnosti a máte praxi v oblasti elektrotechnických součástek? Rádi hovoříte v anglickém jazyce a bavila by Vás komunikace se zahraničními kolegy a dodavateli?
Pokud ano, zašlete nám svůj životopis v angličtině a staňte se součástí týmu na pozici:
OPERATIVNÍ NÁKUPČÍ – ELEKTRO (Až 50.000 Kč)
* Nákup v úseku palubní elektroniky
* Účast na jednáních, příprava podkladů pro nákup
* Řízení poptávkových jednání a realizace zakázek
* Tvorba analýz, hodnocení a rámcových smluv
* Správa dodavatelských cen v systému Oracle
*Vyjednávání o cenách
* Řešení reklamací
* SŠ/VŠ Vzdělání technického nebo ekonomického směru
* Praxe v oblasti nákupu elektronických součástek
* Anglický jazyk na pokročilé úrovni
* Řidičský průkaz sk. B
* Znalost MS Office, ERP systému (Oracle – výhodou)
* Znalost v oblasti kvality dle ISO 9001 – výhodou
* 5 týdnů dovolené
* 13. mzda
* Prémie
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na dopravu
* Pružná pracovní doba
* Možnost kariérně růst
* Firemní vzdělávání
* Příjemné pracovní prostředí
* Možnost Home Office - po zaučení
Místo výkonu práce: Praha
Termín nástupu: IHNED / dle domluvy

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.