- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Company Description
H&M is on an exciting journey towards being more customer-centric company, meeting the ongoing industry changes, by exceed our customers’ needs. We continue to develop our organization to be more effective and – as a part of that process – we are introducing the Customer Activation & Marketing Team.
Customer Activation & Marketing Team is a function comprised of different competences – from media relations, customer insights, experience operations and loyalty – working together in a synergy to implement a locally relevant seamless customer experience. This will empower us to create a truly customer focused omni organization.
Job Description
On this journey we´re all working together to create the best omni customer offer for our customers and as a Content Coordinator you will contribute to added customer value, a strong brand and increased sales by securing proofreading of copy in external and internal communications. Your key responsibilities will include:
Proofreading
Qualifications
Being part of our omni journey means there is not one clear path. We ask of you to be open to change and take part in creating an organization for the future. This is an opportunity for openminded team players that by being curious, innovative, and forward-thinking want to change our business and the whole industry. We ask you to be yourself, drive results, work towards goals and go for it with everything you’ve got.
Besides your personality we see that you have:
Additional Information
Additionally, what’s in it for you:
If you want to join our exciting journey and this fantastic team, please upload your resume (in English) until 10.01.2022!
For more information about the company, please visit https://career.hm.com/content/hmcareer/pl_pl.html
H&M is committed to creating a Diverse & Inclusive environment and we are actively looking for candidates irrespective of race, gender, gender identity, sexual orientation, ethnicity, religion, national origin, disability or age.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?