- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Working for global company with responsibility for the
processing and settlement of all financial transactions.
In the team you are also tasked with processing corporate distributions and dividends,reconciling client positions and identifying and resolving fund issues.
You may come from an investment background with previous experience in a
similar role; however, these are also excellent opportunities if you are looking for
your first step in to investment management and operations.
What would you do?
- Processing of financial transactions
- Work in a backoffice
- Work in teams with different tasks (about 10 people)
- The ability to work accurately and to deadlines.
- MS Excel on daily basis.
Other tasks; to undertake any other projects/ tasks as may reasonably be
required to facilitate the smooth operation of the company
What do we need?
Good degree in a numerate discipline.
Experience of delivering an excellent level of service to customers - e.g. in
a retail or contact centre environment.
Experience in using Excel for data analysis.
The key competence for this job is fluently spoken English at least on level B2. You also need a logical mindset and a passion for data. You should have a finacial overview and willingness to gain new knowledge. Enthusiasm to work and learn is what you need.
What would you get?
We are settle in the centre of Brno in beautiful offices. This is a great opportunity to use your language skills on daily basis, work in an international environment and gain valuable experience and knowledge.
Possibility of one year as team leader.
Ability to move in the future through corporate "branches" around the world
Advantage!
Don't miss your chance!
Send me your English CV and expect my call.
Contact me with your English CV on e-mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?