Administrative / Back Office Specialist

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Fluent ENGLISH? Interested in ADMINISTRATION? Do you want to work for an international company?

Don´t hesitate and apply NOW

Your main responsibilities will be:

  • Creation and issuing of the Purchase Orders to suppliers
  • Verifying that all required information and documentation has been provided
  • Creates purchase orders
  • Purchase order processing
  • Data validation
  • Resolution of queries
  • Cooperation with suppliers, Supply Chain Management, Business and Finance
  • Compliance with the company´s Procurement policies
  • Distribution of completed purchase orders to suppliers
  • Administrative tasks

REQUIREMENTS:
The right applicant should have the following:

  • A degree in Economics, Accounting, Finance, Business Administration or related area
  • Previous experience in administration within an international Shared Service Center is an advantage
  • Communicative English
  • Very good command of MS Office (especially Excel)
  • Knowledge of SAP is an advantage, not must
  • Proactive approach, detail-oriented, problem-solving
  • Stress-resistant

BENEFITS:

  • 25 days of vacation
  • Meal vouchers
  • Home Office
  • Flexible working hours
  • Cafeteria
  • Health and accident insurance
  • Trainings
  • Events
  • Opportunity for a career growth both horizontally and vertically
  • Stable employment and high standards of work

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Talentinno s.r.o. | Talentinno s.r.o. | Staré Město, Praha Staré Město, Praha
  • 20 000 – 35 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
PetCenter CZ s.r.o. | PetCenter CZ s.r.o. | Košíře, Praha Košíře, Praha
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
O2 Czech Republic a.s. | O2 Czech Republic a.s. | Praha Praha
  • 60 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. | HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. | Dejvice, Praha Dejvice, Praha
  • 33 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 15. října
Mlékárna Pragolaktos, a.s. | Mlékárna Pragolaktos, a.s. | Kyje, Praha Kyje, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 15. října
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 15. října
PANDA T-P s.r.o. | PANDA T-P s.r.o. | Pardubice Pardubice
  • 15 000 – 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. prosince
Lázně Bělohrad a.s. | Lázně Bělohrad a.s. | Lázně Bělohrad Lázně Bělohrad
  • od 12 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. prosince
Nový Radhošť, s.r.o. | Nový Radhošť, s.r.o. | Mariánské Lázně Mariánské Lázně
  • 20 000 – 22 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. prosince
OKO 69, s.r.o. | OKO 69, s.r.o. | Příbram Příbram
  • od 77 Kč / hod
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 5. prosince
ROHDE & SCHWARZ závod Vimperk, s.r.o. | ROHDE & SCHWARZ závod Vimperk… | Vimperk Vimperk
  • 15 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. prosince
FORCORP GROUP spol. s r.o. | FORCORP GROUP spol. s r.o. | Mimoň Mimoň
  • 77 – 80 Kč / hod
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 5. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Agrospoj s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., CPHCL Panorama, s.r.o., Talentinno s.r.o., Engel & Völkers, GlobalPromo s.r.o., Global Truck s.r.o., JOBSTART s.r.o., Partners Financial Services, a.s., SATUM CZECH s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Broker Investment, s.r.o., Sirowa Czech s.r.o., EMS - Easy Marketing Solutions s.r.o., Evolution CZ s.r.o., Česká pošta, s.p., XXXLutz, Waf-Waf Group s.r.o., Hotel Prokop Square, Advantage Consulting, s.r.o., BayWa r.e. Solar Systems s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., JCOS s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, PYLONES s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., GERBRICH s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Jobsyno Global s.r.o., Městská část Praha 3, BU Power Systems s.r.o., PetCenter CZ s.r.o., O2 Czech Republic a.s., Deklarace odpovědného podnikání z. s., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., Správa železnic, státní organizace, Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Ředitelství silnic a dálnic s. p., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., NP48, s.r.o., HP TRONIC Zlín, spol. s r.o., eDO finance, a.s., CLEANCAT s.r.o., T-Mobile Czech Republic a.s., FAnn Retail, a.s., Kronium s.r.o., Metrostav a.s., INTERACTION s.r.o., PETR VOJTA s.r.o., STAEG, spol. s r.o., Mlékárna Pragolaktos, a.s., 6S ENTERTAINMENT CZ s. r. o., Trenkwalder a.s., Twisto payments a.s., Orienta Czech s.r.o., EKOSPOL a.s., Sabores s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., Etimos Human s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Recepční, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Koordinátor / Koordinátorka, Logistik / Logistička, Manažer / manažerka logistiky, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Odborný asistent / asistentka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Barista / Baristka, Barman / Barmanka, Číšník / Servírka, Manažer / manažerka v gastronomii, Obsluha lidí, Specialista / specialistka IT, Copywriter, Designér / Designérka, Editor / Editorka, Marketingový asistent / asistentka, Reklamní specialista / specialistka, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Dekoratér / Dekoratérka, Překladatel / Překladatelka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Celá ČR, Holešovice, Praha, Krč, Praha, Staré Město, Praha, Smíchov, Praha, Slivenec, Praha, Nové Město, Praha, Vokovice, Praha, Strašnice, Praha, Libeň, Praha, Dejvice, Praha, Ruzyně, Praha, Žižkov, Praha, Vysočany, Praha, Letňany, Praha, Košíře, Praha, Radlice, Praha, Stodůlky, Praha, Kamýk, Praha, Černý Most, Praha, Jinonice, Praha, Hostivař, Praha, Kyje, Praha, Karlín, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

policie
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT