O nás
Společnost BERGASTO a.s. je česká společnost, která vznikla v České republice v roce 2009 a primárně se zabývá odstraňováním odpadů. Její potenciál na domácím trhu spočívá především v oblasti odpadového hospodářství. Společnost disponuje prostředky pro efektivní zajištění rekultivací, sanací ekologických zátěží, recyklací stavebních odpadů, zemních a demoličních prací.
Odstraňování odpadů a nabídka komplexních služeb je primární předmět podnikání společnosti, avšak nedílnou součástí celkové strategie společnosti je také rozumné využití vysbíraného či odkoupeného odpadu. Proto se v rámci své strategie společnost intenzivně zabývá zpracováním druhotných surovin a rovněž působí v oblasti vzorkování odpadů a vod.
Její dynamický růst a silná pozice na trhu se odráží i v rozšiřování kmenových zaměstnanců, kteří jsou nedílnou součástí úspěšnosti firmy.
Co uděláme pro to, abyste se u nás dobře cítili?
- stravenkový paušál
- firemní automobil i k osobním účelům
- firemní notebook a telefon
- roční prémie
- sleva na firemní výrobky a služby
- vzdělávací kurzy a školení
- firemní večírky, teambuilding
- malý a mladý kolektiv
- místo na parkování
- sídlo blízko centra Olomouce
- stabilitu firmy
- pracovní smlouva na dobu určitou – 1 rok, poté smlouva na dobu neurčitou
Co bude náplní Vaší práce?
- realizace obchodní činnosti: vyhledávání nových zákazníků, vyřizování poptávek,zpracování nabídek a smluv, občasné schůzky s klienty
- péče o stávající zákazníky
- aktivní vyhledávání nových malých zákazníků, znovu oslovování zákazníků, kteří s námi dříve spolupracovali
- vyhledávání vhodných zařízení pro odstraňování odpadů a komunikace s nimi
- předávání informací a podkladů odpovědným osobám provozního, obchodního úseku a fin. účtárny
- evidence veškeré obchodní dokumentace
- příprava podkladů a informací pro osobní kontakt se zákazníkem
- provádění poradenství v oblasti legislativy životního prostředí
Profil vhodného kandidáta:
- střední nebo vysoká škola, nejlépe ekonomického, chemického, technického zaměření
- praxe v oboru „odpadové hospodářství“, nebo „stavebnictví“ min. 2 roky
- základní znalost principu podnikání v oblasti nakládání s odpady
- marketingové schopnosti, komunikativní vystupování
- znalost práce se sadou Microsoft Office (Excelu, Wordu)
- měl/a byste být týmový hráč schopný spolupracovat s kolegy v týmu
- řešení operativních úkolů
- měl/a byste být pečlivý/á, nespokojit se s průměrným výsledkem, vždy se snažit mít všechno precizně udělané
- dále u Vás uvítáme vytrvalost, tah na branku a dobré zvládání zátěže
- ochotu učit se novým věcem
- ŘP sk. B - aktivní řidič
Pokud Vás tato nabídka zaujala, pošlete nám svůj životopis. Všem do 5 dnů odpovíme. Těšíme se na Vás!
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Služební auto
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Parkoviště