Hlavní účetní: flexibilní prac. doba, příležitost, roční bonus a další

Beroun
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Kontakt
Barbora Pajerová, zobrazit tel. číslo

O nás

INDEX NOSLUŠ s.r.o.

Jsme předním poskytovatelem řešení pro nábor a agenturní zaměstnávání s více než 30ti lety zkušeností. Personální služby zajišťujeme pro naše zákazníky už od roku 1991.

Jsme zakládajícím členem Asociace poskytovatelů personálních služeb ČR a Asociácie personálnych agentúr SR. Poskytujeme komplexní personální služby na 14 pobočkách v ČR a 13 pobočkách na Slovensku.

Náplň práce:
Máte zkušenosti s vedením účetnictví pro výrobní společnost a hledáte novou příležitost? Tak hledáme právě Vás, nabídnout Vám můžeme flexibilní pracovní dobu a další benefity.

Vaší náplní práce bude:

  • Řízení všech účetních činností závodu, včetně sledování a analýzy dat
  • Evidence dlouhodobého majetku, dohled nad rozpočtem investic (CAPEX) v systému SAP a měsíční CAPEX reportování
  • Zpracování a účtování úprav podle IFRS (zejména IFRS 16)
  • Příprava účetních závěrek a reportingu
  • Daňová agenda a další

Nabízíme:

  • work-life balance – flexibilní pracovní doba
  • nadprůměrná mzda
  • volné víkendy
  • zázemí stabilní společnosti
  • moderní prostředí
  • přátelský kolektiv
  • roční bonus
  • benefity v podobě příspěvků na volnočasové aktivity nebo i jazykové kurzy

Požadujeme:

  • zkušenost na obdobné pozici
  • AJ na středně pokročilé úrovni

Sídlo firmy

INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Hornokrčská 583/30
140 00 Praha

IČO: 25131419
Datová schránka: j5tqhbk
Další informace:
GPS: 50.040854,14.456575,
S-JTSK: -741009.84 -1048503.11, RUIAN: 21863351

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.