Hlavní stavbyvedoucí - plat až 100 tis. Kč + BONUSY

Praha
70.000 – 100.000 Kč
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Řidičské oprávnění
Skupina B
Kontakt
Hana Kornfeldová, zobrazit tel. číslo

O nás

Zabýváme se výstavbou a rekonstrukcí nejrůznějších staveb. Díky zázemí holdingu, ve kterém se firmy soustředí na tradiční i moderní energetiku, nabízíme klientům odborné know-how i v oblastech mimo naši specializaci.

U každé zakázky máme na paměti naše desatero:

  • 1. Zakládáme si na vysoké kvalitě našich služeb a řešení.

  • 2. Klíčová je pro nás spokojenost klientů.

  • 3. Chceme být spokojeni i sami se sebou.

  • 4. Zakládáme si na kvalitní komunikaci. Se zákazníky i uvnitř týmu.

  • 5. Pružně se přizpůsobíme každému požadavku.

  • 6. Včas reagujeme na vývoj trhu a technologií v našem oboru.

  • 7. Neustále se rozvíjíme a hledáme nové poznatky.

  • 8. Fungujeme jako propojený tým, navzájem se podporujeme a sdílíme zkušenosti.

  • 9. Usilujeme o to, abychom byli nejlepším obchodním partnerem.

  • 10. Chceme budovat úspěšnou firmu.

Náplň práce:

Požadavky a popis pracovních činností:

  • zodpovědnost za technické a ekonomické vedení stavby
  • znalost stavební projektové dokumentace včetně rozpočtů staveb
  • znalost používaných stavebních materiálů a stavebních technologií
  • znalost norem, nařízení a vyhlášek ve stavebnictví
  • orientace v jednotlivých procesech řízení stavby od předání stavby do ukončení stavby
  • samostatné rozhodování o řízení práce na stavbě podle schválené dokumentace a uzavřených smluv (investor, subdodavatel)
  • znalost nákladové kalkulace a rozpočtů stavby
  • spolupráce s jednotlivými odděleními firmy (příprava a ekonomické oddělení)
  • odpovědnost za dodržování stanovených termínů a kvality stavby
  • zajištění ekonomického výsledku pro danou stavbu dle nastavení v informačním systému firmy
  • hlídání a dokladování změnových listů stavby
  • koordinace práce subdodavatelů, přejímání jejich práce z hlediska kvantitativního a kvalitativního
  • účast na kontrolních dnech investorských, vedení kontrolních dnů subdodavatelských
  • zpracování a úprava harmonogramů postupu výstavby dle aktuálních podmínek
  • aktivní účast při přejímacím řízení se zástupci investora a zajištění odstranění vad a nedodělků
  • zajištění dodržování předpisů BOZP a PO
  • zajištění řádného vedení stavebního deníku
  • odpovědnost za předání všech podkladů k archivaci a po dokončení a předání zakázky

Co od Vás očekáváme:

· Máte za sebou praxi v oblasti stavebnictví

· Máte SŠ/VŠ vzdělání stavebního směru

· Máte autorizaci, výhodou autorizace v pozemním stavitelství

· Zvládáte MS Office levou zadní

· ŘP skupiny B

· Spolehlivost, pracovitost, odpovědnost, samostatnost

Co Vám můžeme nabídnout:

· Smlouva na dobu neurčitou s 3 měsíční zkušební dobou

· Hrubá mzda 70-100 tisíc/měsíc (dle zkušeností)

· Výkonnostní odměny na základě výsledku zakázky dle ekonomického nastavení 

· Přátelská atmosféra menší společnosti (aktuálně je nás v týmu 20+)

· Pracovní pomůcky Notebook, mobil (na výběr zaměstnance dle firemních standardů pozice)

· 5 týdnů dovolené, 3 dny sick day

· Flexibilní pracovní doba

· Zaměstnanecké benefity ve formě stravenkového paušálu, Multisport karty a (sportovně zaměřených) teambuildingů

· Služební vozidlo i k soukromým účelům

· Příležitost k růstu, protože i my neustále rosteme

· Práce na plný úvazek

 

Nástup: ideálně ihned, ale rádi se domluvíme.

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Vzdělávací kurzy
  • Lékařská péče
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti

Sídlo firmy

ENERGON stavební, s.r.o.
Kutnohorská 181/64
111 01 Praha

IČO: 26443571
Datová schránka: uz7t9e2
Další informace:
GPS: 50.054342,14.56406,
S-JTSK: -733179.80 -1048047.02, RUIAN: 22550283

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.