- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Rádi byste spojily svou kariéru v oblasti prémiové značky interiérových zařízení? Máte drive, zálibu v designu a anglický jazyk využíváte na denní bázi? Pak čtěte dál a zašlete nám svůj životopis.
Významná společnost působící v oblasti návrhů a realizace interiérů hledá nového člena týmu na pozici:
SPECIALIST/KA SHOWROOMU S AJ (30-36.000 Kč)
* zodpovědnost za showroom v Brně
* komunikace se zákazníky a představení portfolia produktů (i v anglickém jazyce)
* Péče o vzhled celého showroomu
* zadávání a udržování kontaktů v CRM systému
* kooperace s obchodním manažerem a ředitelem na pořádání eventů a prodejních akcí
* návrhy na zlepšení prodeje a vyhodnocování partnerů
* precizní a reprezentativní vystupování
* praxi na obdobné pozici nebo v zákaznickém servisu výhodou
* schopnost jednat samostatně, time management
* práci v MS Office
* ŘP sk. B (aktivní řidič)
* odpovídající mzdové ohodnocení
* vhodné i pro absolvent(k)y
* práci, která Vás bude bavit
* zázemí showroomu v Brně
* působení ve vysoce unikátním prémiovém segmentu
* slevy na produkty
* možnost nástupu: ihned
* místo výkonu práce: Brno
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?