- 70 000 – 130 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Rádi byste spojily svou kariéru v oblasti prémiové značky interiérových zařízení? Máte drive, zálibu v designu a anglický jazyk využíváte na denní bázi? Pak čtěte dál a zašlete nám svůj životopis.
Významná společnost působící v oblasti návrhů a realizace interiérů hledá nového člena týmu na pozici:
SPECIALIST/KA SHOWROOMU S AJ (30-36.000 Kč)
* zodpovědnost za showroom v Brně
* komunikace se zákazníky a představení portfolia produktů (i v anglickém jazyce)
* Péče o vzhled celého showroomu
* zadávání a udržování kontaktů v CRM systému
* kooperace s obchodním manažerem a ředitelem na pořádání eventů a prodejních akcí
* návrhy na zlepšení prodeje a vyhodnocování partnerů
* precizní a reprezentativní vystupování
* praxi na obdobné pozici nebo v zákaznickém servisu výhodou
* schopnost jednat samostatně, time management
* práci v MS Office
* ŘP sk. B (aktivní řidič)
* odpovídající mzdové ohodnocení
* vhodné i pro absolvent(k)y
* práci, která Vás bude bavit
* zázemí showroomu v Brně
* působení ve vysoce unikátním prémiovém segmentu
* slevy na produkty
* možnost nástupu: ihned
* místo výkonu práce: Brno

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.