
21 Consult Group s.r.o.
Asistent/ka s duší a talentem pro chaos management 👨💼👩💼
O nás

Jsme mladá, dynamická firma, která se specializuje na nábor zaměstnanců na řadové, specializované, ale i vedoucí pozice. Zajišťujeme nejen kompletní správu náborového procesu, ale plně se zaměřujeme na individuální požadavky klientů v oblasti HR.
O nás
Hledáme ASISTENTKU / ASISTENTA s duší a talentem pro chaos management.
Připoj se k našemu týmu projektových manažerů a staň se mistrem v zákulisí! Hledáme někoho, kdo promění chaos v přehled, termíny v realitu a cenové nabídky v mistrovské dílo.
EAH není žádný "pohodička-klub". My jsme ti, co se vrhají na ty nejtěžší a nejkomplikovanější mise v průmyslu. Přesouváme obří mašiny a technologii, se kterou si nikdo jiný jen tak neví rady. Pro naše zákazníky jsme poslední záchrana, a proto potřebujeme lidi, kteří se chtějí učit a nikdy se nevzdávají. Naše mise jsou šílené, ale když je zvládneš, budeš mít pocit, že jsi dobyl/a svět – budeš prostě třída!
Schopnosti, které využiješ každý den:
- Jsi administrativní ninja: Administruješ projekty, komunikuješ s dodavateli, kontrola faktur je pro tebe hračka.
- Jsi plánovací bůh/bohyně: Řešíš poptávky na dopravu, mechanizaci i služby, a víš, co je to dodržet termín.
- Jsi finanční čaroděj/ka: Žongluješ s objednávkami, poptávkami a nabídkami a víš, kam který doklad patří – Excel, Word, Outlook je tvůj parťák. Vždy najdeš toho správného dodavatele a vyhodnotíš nejlepší nabídky.
- Jsi organizátor/ka akcí: Máš na starost ubytování pro kolegy i nasmlouvání dopravců. Žádný úkol pro tebe není malý. Nedáš pokoj, dokud není vše tak, jak má být.
- Jsi koordinátor/ka: Budeš to ty, kdo udrží tým i klienty v harmonii.
- Jsi detektiv/ka: Vyřešíš jakýkoli problém dřív, než se vůbec objeví.
- Jsi kreativec: Nebojíš se přinést nové nápady, jak věci dělat lépe.
- Jsi archivační démon: Po tobě nezůstane žádný nepořádek. Všechno je na svém místě a připravené pro budoucnost.
- Jsi týmový člověk: Pomůžeš kolegům, vyslechneš je a klidně jim uvaříš i dobrou kávu. Tvoje podpora bude pro ně stejně důležitá jako perfektně vyplněná tabulka. Empatické a lidské jednání – bez toho to u nás nejde.
- Máš vše pod kontrolou: Vždy jsi o krok napřed a jen tak nic tě nevyvede z míry.
Co bys měl/a mít:
- Proaktivní přístup a schopnost řešit problémy dřív, než nastanou.
- Organizační schopnosti, které by ti záviděl i Elon Musk.
- Nebojíš se detailů.
- Touhu po pořádku a struktuře.
- Výborné komunikační a organizační dovednosti.
- Znalost Aj, Nj – pro komunikaci s dodavateli, přípravu nabídek a obchodní korespondenci.
- Základní zkušenost s administrativou nebo projektovým řízením je velkou výhodou.
- Znalost MS Office.
Co Ti můžeme nabídnout:
- Adekvátní platové ohodnocení a benefity, které si zasloužíš.
- Práci, která má smysl a kde budeš mít skutečný vliv.
- Skvělý tým, který tě podrží a kde se budeš moct učit.
- Flexibilitu – na volnech, doktorech školách, školkách se vždycky nějak dohodneme.
✍ Zaujala tě tato výzva? Pošli nám svůj životopis a napiš nám, proč jsi pro nás ten/ta pravý/á. Těšíme se na tebe!
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Vzdělávací kurzy
- Přátelské prostředí