Asistent/ka s duší a talentem pro chaos management 👨‍💼👩‍💼

Liberec
30.000 – 39.000 Kč
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý začátečník A2) ,
Český jazyk (Mírně pokročilý B1)
Minimální vzdělání
Odborné vyučení bez maturity
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

21 Consult Group s.r.o.

Jsme mladá, dynamická firma, která se specializuje na nábor zaměstnanců na řadové, specializované, ale i vedoucí pozice. Zajišťujeme nejen kompletní správu náborového procesu, ale plně se zaměřujeme na individuální požadavky klientů v oblasti HR.

O nás

Hledáme ASISTENTKU / ASISTENTA s duší a talentem pro chaos management.

Připoj se k našemu týmu projektových manažerů a staň se mistrem v zákulisí! Hledáme někoho, kdo promění chaos v přehled, termíny v realitu a cenové nabídky v mistrovské dílo.

EAH není žádný "pohodička-klub". My jsme ti, co se vrhají na ty nejtěžší a nejkomplikovanější mise v průmyslu. Přesouváme obří mašiny a technologii, se kterou si nikdo jiný jen tak neví rady. Pro naše zákazníky jsme poslední záchrana, a proto potřebujeme lidi, kteří se chtějí učit a nikdy se nevzdávají. Naše mise jsou šílené, ale když je zvládneš, budeš mít pocit, že jsi dobyl/a svět – budeš prostě třída! 

Schopnosti, které využiješ každý den:

  • Jsi administrativní ninja: Administruješ projekty, komunikuješ s dodavateli, kontrola faktur je pro tebe hračka.
  • Jsi plánovací bůh/bohyně: Řešíš poptávky na dopravu, mechanizaci i služby, a víš, co je to dodržet termín.
  • Jsi finanční čaroděj/ka: Žongluješ s objednávkami, poptávkami a nabídkami a víš, kam který doklad patří – Excel, Word, Outlook je tvůj parťák. Vždy najdeš toho správného dodavatele a vyhodnotíš nejlepší nabídky.
  • Jsi organizátor/ka akcí: Máš na starost ubytování pro kolegy i nasmlouvání dopravců. Žádný úkol pro tebe není malý. Nedáš pokoj, dokud není vše tak, jak má být.
  • Jsi koordinátor/ka: Budeš to ty, kdo udrží tým i klienty v harmonii.
  • Jsi detektiv/ka: Vyřešíš jakýkoli problém dřív, než se vůbec objeví.
  • Jsi kreativec: Nebojíš se přinést nové nápady, jak věci dělat lépe.
  • Jsi archivační démon: Po tobě nezůstane žádný nepořádek. Všechno je na svém místě a připravené pro budoucnost.
  • Jsi týmový člověk: Pomůžeš kolegům, vyslechneš je a klidně jim uvaříš i dobrou kávu. Tvoje podpora bude pro ně stejně důležitá jako perfektně vyplněná tabulka. Empatické a lidské jednání – bez toho to u nás nejde.
  • Máš vše pod kontrolou: Vždy jsi o krok napřed a jen tak nic tě nevyvede z míry.

Co bys měl/a mít:

  • Proaktivní přístup a schopnost řešit problémy dřív, než nastanou.
  • Organizační schopnosti, které by ti záviděl i Elon Musk.
  • Nebojíš se detailů.
  • Touhu po pořádku a struktuře.
  • Výborné komunikační a organizační dovednosti.
  • Znalost Aj, Nj – pro komunikaci s dodavateli, přípravu nabídek a obchodní korespondenci.
  • Základní zkušenost s administrativou nebo projektovým řízením je velkou výhodou.
  • Znalost MS Office.

Co Ti můžeme nabídnout:

  • Adekvátní platové ohodnocení a benefity, které si zasloužíš.
  • Práci, která má smysl a kde budeš mít skutečný vliv.
  • Skvělý tým, který tě podrží a kde se budeš moct učit.
  • Flexibilitu – na volnech, doktorech školách, školkách se vždycky nějak dohodneme.

✍ Zaujala tě tato výzva? Pošli nám svůj životopis a napiš nám, proč jsi pro nás ten/ta pravý/á. Těšíme se na tebe!

Benefity

  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

21 Consult Group s.r.o.
náměstí 14. října 1307/2
150 00 Praha

IČO: 08996865
Datová schránka: awpsx57
Další informace:
GPS: 50.073062,14.407633,
S-JTSK: -737842.66 -1041935.10, RUIAN: 25427369

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.