- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Administrativa a zákaznický servis s AJ
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Láká Vás ADMINISTRATIVA a umíte se orientovat v TECHNIKCÉ DOKUMNETACI? Chcete pracovat v PLZNI? Nebojíte se zvednout telefon a domluvit se se zákazníkem ANGLICKY? Pak pro nás představujete TOP kandidáta na pozici aministrátora v oddělení zákaznického servisu!
Na této pozici Vás čeká:
- podpora zákazníka
- přijímání a zpracování objednávek
- komunikace s oddělením nákupu a výrobou
- pravidelný reporting o aktuálním stavu objednávek
- vytváření a zasílání nabídek zákazníkům
POŽADAVKY:
- minimálně SŠ vzdělání
- Aj na úrovni B2
- praxe v administrativě
- schopnost orientovat se v technické dokumentaci
BENEFITY:
- Bonusy/prémie
- Příspěvek na penzijní/životní připojištění *Dovolená 5 týdnů
- Vzdělávací kurzy školení
- Závodní stravování
- Občerstvení na pracovišti
- Firemní akce
- Příspěvek na dojíždění