O nás
MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ ČR
Do kompetence ministerstva patří především sociální politika (problematika zdravotně postižených, sociální služby, sociální dávky, rodinná politika apod.), sociální pojištění (důchody, nemocenské, apod.), oblast zaměstnanosti (trh práce, podpora zaměstnanosti, zahraniční zaměstnanost apod.), pracovněprávní legislativa, bezpečnost a ochrana zdraví při práci, rovné příležitosti pro ženy a muže (genderová problematika), evropská integrace a oblast čerpání finanční pomoci z fondů Evropské unie (EU).
Do oddělení metodiky účetnictví a finančního výkaznictví hledáme kolegu/kolegyni. Jedná se o služební místo. V případě zájmu a splnění základních předpokladů je nutné se do výběrového řízení přihlásit podáním žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo ministerský rada v oddělení metodiky účetnictví a finančního výkaznictví (SM 622 008), a to nejpozději do 26. 9. 2025. Podrobnosti najdete na elektronické úřední desce MPSV - Výběrová řízení na služební místa - zde jsou vypsána jednotlivá výběrová řízení včetně uvedeného služebního místa.
Náplň práce:
- metodické řízení a usměrňování hospodaření s prostředky fondů EU podle jednotlivých příjmových a výdajových oblastí operačních programů – Operačního programu Zaměstnanost plus, Národního plánu obnovy a programových dokumentů v působnosti resortu MPSV;
- metodické vedení a zabezpečení finanční problematiky spojené s administrací projektů financovaných z Evropského sociálního fondu (ESF) z pohledu účetnictví a finančního výkaznictví;
- uplatňování zásad zákonů v oblasti účetnictví a finančního výkaznictví v rámci resortu MPSV ve vztahu k podřízeným organizacím včetně jejich výkladu;
- metodické zabezpečení finanční problematiky spojené s poskytováním transferů z kapitoly MPSV;
- metodické vedení a zabezpečení automatizovaného zpracování účetních a finančních výkazů za kapitolu;
- kontrola, zpracování a předávání účetních a finančních výkazů, operativních účetních záznamů a pomocného analytického přehledu do Státní pokladny organizací v působnosti resortu;
- tvorba resortních předpisů včetně vnitřních řídících aktů ministerstva v oblasti účetnictví a účetního a finančního výkaznictví;
- schvalování účetních závěrek vybraných účetních jednotek resortu.
Co od Vás očekáváme:
- státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP
- dosažení věku 18 let
- plnou svéprávnost
- bezúhonnost
- VŠ vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu
- potřebnou zdravotní způsobilost
- potřebnou znalost ČJ, pokud žadatel není občanem ČR
Co Vám můžeme nabídnout:
- zajímavou práci v příjemném pracovním prostředí v centru Prahy
- služební poměr na dobu neurčitou se zkušební dobou 6 měsíců
- plný pracovní úvazek
- nástup dle dohody
- platové podmínky dle § 3 Nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů (12. platová třída)
- osobní příplatek a odměny (nenárokové složky platu)
- zaměstnanecké benefity (pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, 5 dní sick-days, možnost částečné práce z domova, příspěvek na stravování, další vzdělávání zaměstnanců, možnost využití dětské skupiny, karta MultiSport).
Benefity
- Sickdays
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Lékařská péče
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Masáže na pracovišti
- Firemní školka