- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Administrativně- Ekonomický/á Asistent/ka
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Nevyhovuje Vám tzv. „open space“? Raději byste pracoval/a v kanceláři v menším kolektivu? Vyznáte se ve fakturách a k číslům máte kladný vztah? Jste schopni si pečlivě zorganizovat svou agendu a hledáte dlouhodobou pracovní příležitost?
Pokud ano, budeme rádi, když nám pošlete svůj životopis.
Náplň práce:
- Vytváření objednávek
- Pečlivé hlídání termínů
- Převzetí a kontrola zboží
- Práce s fakturami
- Komunikace s ÚČETNÍM a personálním oddělením
- Správa dat v Excelu
- Vyřizování běžné korespondence
Nástup: Ihned
Pracovní doba: 9– 17h
Lokalita: Praha 2
POŽADAVKY:
- SŠ vzdělání + zkušenosti s administrativou spojenou s ekonomickými procesy (min. 2 roky)
- AJ- pokročilá úroveň, občasná komunikace se zahraničím
- MS Office- pokročilá úroveň (šablony, tabulky, pokročilé funkce)
- Outlook
- Týmový duch, pečlivost
- Schopnost dokončovat zadané úkoly
BENEFITY:
- 6 týdnů dovolené
- stravenky
- mobil
- notebook + datové připojení
- možnost občasné práce z domova
- zázemí stabilní společnosti