- 33 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek

Prac. poměr s možností prodloužení, zajištění veškerého administ. servisu, příprava odbor. podkladů, vedení harmonogramu práce ekonom. ředitelky, správa bank. účtů, prověřování formálních náležitostí písem. materiálů a podkladů na porady a jednání, vč. řešení nedostatků, organizace konferencí, příprava zázemí pro obch. jednání. Ukončené SŠ/VŠ vzděl. ekonom. směru podmínkou, výborná znalost ČJ slovem i písmem podmínkou, pokročilá IT gramotnost – Internet, MS Office, výborné komun. a organ. schopnosti, odolnost vůči stresu, čas. flexibilita, ochota učit se novým věcem, samostatnost a zdopovědnost, praxe na pozici asistenta/ky vítána, aktivní znalost AJ vítána, ŘP „B“. Příjemné a moderní prac. prostředí, možnost prohlubování a rozšiřování odbor. kvalifikace a jaz. znalostí, zaměst. benefity, pouze životopisy na e-mail.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?