- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Místo výkonu práce: Praha
Termín nástupu: ihned nebo dohodou
Měsíční mzda: 35. – 40.000 Kč + individuální odměny
Pro našeho rodinného nadnárodního klienta působícího v oblasti úklidových služeb od roku 1991 v ČR, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Provozní manager.
Stanete se jednou z klíčových firemních osobností, budete mít na starosti provozní chod pobočky sídlící v Praze, která v Praze dlouhodobě působí, je úspěšná, a v současné době se dynamicky rozvíjí. V přímé působnosti budete mít vedoucí objektů/zakázek a asistentky. Své pracovní povinnosti budete částečně delegovat na své podřízené, částečně vykonávat samostatně.
Nebudete aktivně vykonávat obchodní činnost.
CO VÁS ČEKÁ, POKUD USPĚJETE?
fixní měsíční mzdu 35.- 40.000 Kč + procenta z hospodářských výsledků zakázek
služební vozidlo i pro soukromé účely, notebook, mobilní telefon
nástup ihned nebo dle dohody (v případě výpovědi klient vyčká na nástup)
perspektivitu dlouhodobého zaměstnání
plný pracovní úvazek
firemní kulturu na vysoké úrovni a příjemné pracovní prostředí
příspěvek na stravování
Home office
profesní rozvoj a jazykové vzdělávání
možnost nastavování a optimalizaci procesů a postupů
flexibilní pracovní dobu
další firemní benefity
CO JE NÁPLNÍ PRÁCE?
vedení a organizování týmu cca 10 zaměstnanců (vedoucí objektů, asistentky)
sledování dodržování parametrů kvality plnění zakázek
komunikace a spolupráce se zákazníky
spolupráce s ostatními vedoucími při řešení reklamací
odpovědnost za provozní hospodářské výsledky pobočky
občasné namátkové kontroly zaměstnanců na přidělených zakázkách
identifikace možností zlepšování a efektivního využití zaměstnanců
optimalizace nákupu a vytížení materiálu a pracovních prostředků
kontrola dodržování pracovněprávních náležitostí
hledání, navrhování a realizaci nových postupů a metod
pracovní cesty
CO POŽADUJEME?
znalost problematiky úklidových služeb nebo facility managementu
praxi v řízení zaměstnanců
znalost provozních a ekonomických procesů a postupů
komunikační znalost AJ výhodou, není však podmínkou
dovednost práce s PC a MS Office
aktivní, flexibilní, samostatnou, komunikativní osobnost
tah na plnění cílů, otevřenost pro nové postupy a metody
ŘP sk. B, aktivního řidiče ochotného cestovat
KOHO MŮŽETE KONTAKTOVAT V PŘÍPADĚ DOTAZŮ?
Kontaktní osobou pro tuto pozici je Ing. Zbyněk Strmiska, HR senior konzultant. Jestliže Vás naše nabídka zaujala, kontaktujte nás telefonicky +420 604 209 975 nebo emailem na e-mail přes
pro bližší nezávazné informace.Případně nám zašlete Váš aktuální životopis v ČJ.
Vaše materiály budeme považovat za důvěrné!
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.