- 34 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Praha
Termín nástupu: ihned nebo dohodou
Měsíční mzda: 35. – 40.000 Kč + individuální odměny
Pro našeho rodinného nadnárodního klienta působícího v oblasti úklidových služeb od roku 1991 v ČR, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Provozní manager.
Stanete se jednou z klíčových firemních osobností, budete mít na starosti provozní chod pobočky sídlící v Praze, která v Praze dlouhodobě působí, je úspěšná, a v současné době se dynamicky rozvíjí. V přímé působnosti budete mít vedoucí objektů/zakázek a asistentky. Své pracovní povinnosti budete částečně delegovat na své podřízené, částečně vykonávat samostatně.
Nebudete aktivně vykonávat obchodní činnost.
CO VÁS ČEKÁ, POKUD USPĚJETE?
fixní měsíční mzdu 35.- 40.000 Kč + procenta z hospodářských výsledků zakázek
služební vozidlo i pro soukromé účely, notebook, mobilní telefon
nástup ihned nebo dle dohody (v případě výpovědi klient vyčká na nástup)
perspektivitu dlouhodobého zaměstnání
plný pracovní úvazek
firemní kulturu na vysoké úrovni a příjemné pracovní prostředí
příspěvek na stravování
Home office
profesní rozvoj a jazykové vzdělávání
možnost nastavování a optimalizaci procesů a postupů
flexibilní pracovní dobu
další firemní benefity
CO JE NÁPLNÍ PRÁCE?
vedení a organizování týmu cca 10 zaměstnanců (vedoucí objektů, asistentky)
sledování dodržování parametrů kvality plnění zakázek
komunikace a spolupráce se zákazníky
spolupráce s ostatními vedoucími při řešení reklamací
odpovědnost za provozní hospodářské výsledky pobočky
občasné namátkové kontroly zaměstnanců na přidělených zakázkách
identifikace možností zlepšování a efektivního využití zaměstnanců
optimalizace nákupu a vytížení materiálu a pracovních prostředků
kontrola dodržování pracovněprávních náležitostí
hledání, navrhování a realizaci nových postupů a metod
pracovní cesty
CO POŽADUJEME?
znalost problematiky úklidových služeb nebo facility managementu
praxi v řízení zaměstnanců
znalost provozních a ekonomických procesů a postupů
komunikační znalost AJ výhodou, není však podmínkou
dovednost práce s PC a MS Office
aktivní, flexibilní, samostatnou, komunikativní osobnost
tah na plnění cílů, otevřenost pro nové postupy a metody
ŘP sk. B, aktivního řidiče ochotného cestovat
KOHO MŮŽETE KONTAKTOVAT V PŘÍPADĚ DOTAZŮ?
Kontaktní osobou pro tuto pozici je Ing. Zbyněk Strmiska, HR senior konzultant. Jestliže Vás naše nabídka zaujala, kontaktujte nás telefonicky +420 604 209 975 nebo emailem na e-mail přes
pro bližší nezávazné informace.Případně nám zašlete Váš aktuální životopis v ČJ.
Vaše materiály budeme považovat za důvěrné!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?