Vedoucí týmu osobních asistentů

Brno
18.000 – 19.999 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu určitou 1. 12. 2016 — 1. 12. 2019

Hledáme energického člověka, který povede cca 10ti členný tým osobních asistentů pro klienty s mentálním a kombinovaným postižením včetně PAS.

Nezisková organizace Domov pro mne z.s., která poskytuje registrovanou sociální službu osobní asistence pro osoby ve věku od tří let s tělesným, mentálním nebo kombinovaným postižením včetně poruch autistického spektra a seniory, vypisuje výběrové řízení na pozici Vedoucí týmu osobních asistentů.

Náplň práce:

  • Vedení týmu osobních asistentů – plánování směn asistentům, organizace porad, supervizí, motivace zaměstnanců, atd.

Péče o klienty – komunikace s klienty a pečujícími, tvorba rozpisu služeb a zpracovávání požadavků od klientů, kontrola spisů a dokumentace, atd.

Osobní asistence – přímá péče o klienty (pomoc s hygienou, sebeobsluhou, podáváním stravy, doprovody, trávení volného času, atd.)

Administrativa spojená se sociální službou – individuální plánování, správa složek klientů, podílení se na tvorbě manuálů a metodik, atd.

Realizace doprovodných akcí – příměstské tábory, výlety, společenské akce pro klienty, atd.

Požadujeme:

  • Zdravotní způsobilost
  • Bezúhonnost
  • Odbornou způsobilost:
  • Minimálně středoškolské vzdělání
  • Odbornou způsobilost dle zákona o sociálních službách (tzn. Kvalifikační kurz, vzdělání v sociální oblasti – středoškolské, vyšší odborné, vysokoškolské)
  • Praxe v sociálních službách minimálně dva roky
  • Praxe s vedením týmu výhodou
  • Pokročilá dovednost práce s PC
  • Samostatnost, komunikativnost, flexibilitu, týmového a tvůrčího ducha, schopnost řešit krizové nebo konfliktní situace.

Nabízíme:

  • Smysluplnou, zajímavou práci v příjemném kolektivu
  • Flexibilní pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené a 3 dny na zotavenou (tzv. sickdays)
  • Péči o zaměstnance (supervize, příspěvek na dopravu, stravenky)
  • Další vzdělávání v sociální oblasti

Nástup: 1.12.2016

V případě Vašeho zájmu zasílejte životopis s fotografií a motivační dopis do 14.11.2016

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

asistence