Digital specialist

Praha
70.000 – 90.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Velmi pokročilý C1)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Randstad HR Solutions s.r.o.

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Expandujeme do České republiky – a vy můžete být jedním z našich prvních klíčových členů týmu!

Hledáme proaktivního a zkušeného Digital Campaign Managera, který převezme vedení v plánování, správě a optimalizaci digitálních marketingových kampaní napříč různými kanály a trhy. Budete úzce spolupracovat s interními týmy i klienty, abyste zajistili, že kampaně přinesou měřitelné výsledky, splní cíle a překonají očekávání.

Tato role je pro někoho, kdo má rád tvorbu efektivních kampaní, koordinaci napříč týmy a dokáže spojit strategické myšlení s praktickou exekucí. Vaší hlavní superschopností je zajistit úspěch kampaní a řídit obchodní růst.

Co Vás čeká?
Jako Digital Campaign Manager budete klíčovým hráčem v digitální strategii:

  • plánování, exekuce a optimalizace vícekanálových digitálních kampaní (Google, Meta, atd.). Důraz na plnění cílů, rozpočtů a klíčových KPI (CPL, CPC, CPI, CPO, CPM).
  • sledování výkonnosti kampaní, hloubková analýza dat a převádění výsledků na konkrétní, implementovatelné poznatky pro klienty i interní týmy.
  • spolupráce s obchodními, kreativními, mediálními a technickými týmy pro zajištění hladké realizace kampaní napříč trhy.
  • porozumění cílům klienta a poradenství, jak strategicky sladit kampaně s jejich obchodními cíli, budování důvěry a udržování silných vztahů.
  • identifikace příležitostí pro rozšiřování kampaní (upselling), využívání insightů a kreativních řešení pro zvýšení hodnoty pro klienta i firmu.

Koho hledáme

  • 2–5 let praxe v digitálním marketingu, správě kampaní nebo account managementu – ideálně v agenturním či mezinárodním prostředí
  • detailní znalost digitálních kanálů, trendů a nástrojů (CRM systémy jako HubSpot, analytické nástroje jako Google Analytics, SEMrush, Looker; display platformy; Meta Business Suite). Nutná je pokročilá znalost Excelu (zejména kontingenční tabulky)
  • prokazatelné zkušenosti s řízením multi-kanálových kampaní, porozumění KPI a optimalizaci výkonu
  • analytické a strategické myšlení - schopnost propojit obchodní cíle s konkrétními strategiemi kampaní a přijímat rozhodnutí na základě dat
  • orientace na detail, adaptabilita a schopnost řídit více kampaní a stakeholderů současně.
  • čeština na úrovni rodilého mluvčího a vynikající angličtina (další jazyky výhodou)
  • SŠ/ VŠ v oboru obchod/ marketing

Co nabízíme

  • atraktivní finanční ohodnocení
  • příležitost rozvíjet se v rychle rostoucí nadnárodní společnosti
  • podporujeme autonomii, flexibilitu a hybridní pracovní model, do budoucna možnost využít kanceláře v Praze
  • poskytneme veškeré potřebné vybavení pro efektivní práci a zřízení vašeho pracovního prostoru
  • další benefity

Benefity

  • Práce z domova
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy

Sídlo firmy

Randstad HR Solutions s.r.o.
Jungmannova 26/15
110 00 Praha

IČO: 08025851
Datová schránka: irtzzw4
Další informace:
GPS: 50.08138825,14.4221921,
S-JTSK: -742840.69 -1043766.32, RUIAN: 21700931

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.