- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Požadavky na uchazeče:
" Komunikativní angličtina na dobré úrovni slovem i písmem.
" Kreativní a inovativní myšlení.
" Týmový hráč s velmi dobrými organizačními a technickými dovednostmi a schopností multitaskingu při více projektech najednou.
" Předchozí zkušenosti na pozici Digital Designer.
" Portfolio grafických prací a návrhů k představení zkušeností a kreativity.
" Velmi dobrá uživatelská zkušenost v grafických programech Adobe Creative Suite.
" Schopnost jasně prezentovat své nápady na nové kampaně a projekty.
Popis pozice:
" Navrhování, tvorba a správa online obsahu, včetně e – mailových šablon, webových stránek, sociálních médií, balení a zajištění tisku.
" Příprava uvedení nových projektů, prezentování grafických návrhů a inovací marketingovému řediteli.
" Spolupráce s marketingovým týmem na schvalování grafických návrhů v souladu se značkou a produktovými standardy.
" Zodpovědnost za zajištění konzistence grafického designu napříč všemi komunikačními platformami.
" Revidování umístění produktu v online prostředí a identifikace možností pro zlepšení.
" Spolupráce s vedoucím E-commerce, který dohlíží na kompletnost realizace nového obsahu.
" Navrhování a tvorba zcela nových grafik, spolupodílení se na designu nových kampaní, projektů, eventů aj.
Co Vám můžeme nabídnout:
" Práci v dynamickém mezinárodním týmu.
" Uplatnění svého potenciálu a ambicí.
" Moderní a zdravé pracovní prostředí, kancelář v centru města Rumburk.
" Kvalitní tým, klidná a příjemná atmosféra.
" Flexibilní pracovní doba
Kontakt: Telefonicky v době 8–15.30 hod. Po – Pá, příp. e-mailem
Kontakt: Telefonicky v době 8–15.30 hod. Po – Pá, příp. e-mailem
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?