Referent/referentka správního řízení – přestupky

Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Vyšší odborné
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici referent/referentka správního řízení – přestupky v odboru dopravněsprávních činností.

Náplň práce:

  • provádění úkonů v řízení o přestupcích
  • samostatné zajišťování vysvětlení a výpovědi a další podklady potřebné pro vedení správního řízení, zahajování správní řízení
  • zajišťování účasti účastníků řízení na ústním jednání, provádění ústního jednání, dokazování, místního ohledání
  • vydávání procesních rozhodnutí k zajištění účelu řízení a konečných rozhodnutí ve věcech spojených s rozhodnutím o sankcích
  • vydávání rozhodnutí o zadržení řidičského průkazu

Co od Vás očekáváme:

  • vzdělání VŠ Bc. / VOŠ
  • znalost problematiky dopravně bezpečnostní a související legislativy (zejména znalost zákona o silničním provozu, a zákona o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, vše ve znění pozdějších předpisů)
  • orientace v problematice přestupkového a správního řízení
  • schopnost interpretovat právní a technické předpisy
  • znalost práce na PC (MS Office, Internet)
  • schopnost vyhledávat ve veřejně dostupných rejstřících a používat automatizované systémy právních informací
  • velmi dobré komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v mluveném i písemném projevu
  • schopnost jednat s lidmi, zvládání zátěže
  • logické myšlení, pečlivost, samostatnost a zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům

Výhodou

  • praxe v oblasti správního nebo přestupkového řízení

Co Vám můžeme nabídnout:

  • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 10, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
  • pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
  • pracoviště Praha 4
  • podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
  • benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
  • možnost využití Multisport karty
  • příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
  • podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných příloh, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu.

https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BY7SOC8%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BY7SOC8/UD_vyberove-rizeni_DSC_referent_SR-prestupky_2457_VR134-25.pdf

Přihlášku s požadovanými přílohami je nutné doručit nejpozději dne 22. října 2025.

Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce, nabídky zaslané přes odpovědní formulář nebudou bohužel do výběrového řízení zařazeny.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT